;
coinex

درخواست نصر تهران برای لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

سازمان نصر تهران ضمن درخواست لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام از مسئولان مربوطه، دلایل مخالفت خود را اعلام کرد.

«حسین اسلامی»، رئیس هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن مخالفت با محدودیت ایجاد شده در مورد تاکسی‌های آنلاین از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ارائه درخواست خود مبنی بر لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام به وزیر راه، رئیس بازرسی کل کشور، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و جمعی دیگر از مسئولان مرتبط طی یک نامه خبر داد.

در متن نامه منتشره از سوی نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن اشاره به مشکلات پیرامون محدودیت فعالیت رانندگان تاکسی‌های آنلاین از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین اعلام خبر محدودیت سفرهای بین جاده‌ای برای رانندگان تاکسی آنلاین از سمت پلیس راهور به پلیس راه‌، اعلام شده است: «نگاهی اجمالی به محتوای هر دو خبر نشان می‌دهد که علت ایجاد محدودیت‌های مذکور، رفاه مسافران یا ارائه قیمت کمتر یا خدمات با کیفیت‌تر نبوده است بلکه هدف پاسخگویی به اعتراضات تاکسی‌های رسمی فعال در فرودگاه و تاکسی‌های رسمی بین شهری است».

بیشتر بخوانید: تاکسی های فرودگاه امام اینترنتی شدند؛ حذف اسنپ و تپسی به نفع اپ جدید! [+عکس]

نامه درخواست لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

در ادامه این نامه سازمان نصر ضمن ارائه درخواست جهت رفع هرچه سریع‌تر محدودیت‌های تاکسی‌های آنلاین ذکر شده است: «بنا به مطالب عنوان شده و با لحاظ این که جلب رضایت رانندگان تاکسی رسمی قطعا از طرق دیگر از جمله بهره‌ور و بهینه کردن این ناوگان و استفاده از روش‌های نوین به جای شیوه‌های سنتی قابل تأمین است و اساسا نمی‌توان و نباید برای جلب رضایت یک گروه، به نفع ایشان انحصار ایجاد کرد، مستدعی است دستور فرمایند محدودیت‌های مذکور که اثر مستقیم بر رفاه مسافر دارد برطرف شود».

لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

اسلامی در ادامه این نامه همچنین بیان داشت:‌ «موارد فوق در حالی صورت گرفته که انتظار می رود در اتخاذ چنین تصمیماتی، رفاه مصرف کننده (مسافران) در اولویت قرار گیرد یا دست کم، رفاه ایشان قربانی تأمین رضایت رانندگان نشود. این در حالی است که اجرای هر یک از محدودیت‌های فوق، حق انتخاب مسافران را به شدت محدود کرده و مسافران را ناگزیر به استفاده از تاکسی های رسمی با قیمت چند برابری و بسیار بالاتر خواهد کرد».

در پایان این نامه سازمان نصر تهران، از سوی رییس هیئت مدیره این سازمان در راستای برگزاری جلسات و ارائه راه حل متناسب با موضوع رفع نگرانی‌های موجود اعلام آمادگی شد و همچنین نسبت به جلب رضایت مشتری از یک سو و ارائه دهندگان خدمت از سوی دیگر، به عنوان ارکان جدایی‌ناپذیر اهداف سکوها (پلتفرم‌ها) تاکید شد.

به نظر این سازمان در این شرایط نامناسب اقتصادی کنونی کشور، چنین محدودیت‌های موجب ترجیح انحصاری یک طرفه شده که تبعات و نارضایتی‌های بسیاری را را ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره درخواست لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگام امام توسط نصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر