;
coinex

حمله گروه هکری بلک ریوارد به دانشگاه امام صادق [+جزئیات]

در مدت اخیر حملات گروه‌های هکری به وب‌سایت‌های ایرانی شدت گرفته است. امروز اما خبر از حمله گروه هکری بلک ریوارد به دانشگاه امام صادق رسیده است.

در میان گروه‌های هکری که در سه ماه اخیر و با شدت گرفتن اختلالات اینترنتی، حملات سایبری گسترده‌ای علیه نهادها دولتی در ایران انجام داده‌اند، نام بلک ریوارد شاید بیش از بقیه شنیده شده باشد. حال و بعد از هک خبرگزاری فارس، حمله به وب‌سایت‌های رسمی دولتی و البته حمله ناموفق به فرودگاه امام خمینی، خبر از حمله هکری به دانشگاه امام صادق رسیده است.

بیشتر بخوانید: حملات هکری گسترده به سایت های ایرانی ؛ جنگ سایبری تمام عیار علیه سایت های دولتی ایران!

حمله گروه هکری بلک ریوارد به دانشگاه امام صادق

گروه هکری بلک ریوارد که با هک خبرگزاری فارس نامش بر سر زبان‌ها افتاد حال خبر از حمله به سایت دانشگاه امام صادق داده است. طی این حمله، صفحه اصلی سایت این دانشگاه تغییر شکل داده و اصطلاحا daface شده است.

حمله گروه هکری بلک ریوارد به دانشگاه امام صادق [+جزئیات]
هک شدن سایت دانشگاه امام صادق
این گروه همچنین ادعا کرده اطلاعات و اسنادی قابل توجهی به دست آورده است که در آینده آنها را به اشتراک خواهد گذاشت. گفتنی است که در این بین صفحه توییتر حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار و دبیر فعلی شورای عالی مناطق آزاد نیز توسط این گروه هکری هک شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمله گروه هکری بلک ریوارد به دانشگاه امام صادق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    منتظر تکذیب و انکار مسعولین هستیم

    پاسخ

    چی میتونیم بگیم جز اینکه دعای خیر یه ملت پشت و پناهشون 😁 . ولی تازه داشتم اون آدم مشهور خبرگزاری فارس😉 رو فراموش میکردم ، امیدوارم توی دانشگاه امام صادق لاقل بجای یه نفر ، دو نفر باشن که فیلمش ارزش دانلود کردن داشته باشه😂.

    پاسخ