;
coinex

ضرورت راه اندازی رگولاتور مستقل برای حوزه اعتباری

رگولاتور مستقل برای حوزه اعتباری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های تلفن‌همراه یکی از مباحث تازه مطرح شده در نمایشگاه تراکنش ایران بود.

یکی از مباحثی که در نمایشگاه تراکنش ایران مطرح شد و مورد استقبال نیز قرار گرفت، راه‌اندازی رگولاتور مستقل برای حوزه اعتباری بود. در این نمایشگاه مدیرعامل شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند عنوان کرد که با راه‌اندازی این‌گونه رگولاتورها نباید انتظار سودآوری در کوتاه‌مدت داشت. با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: چرا شادبوم در انحصار کاربران همراه اول است؟

ضرورت راه اندازی رگولاتور مستقل برای حوزه اعتباری

ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.

ضرورت راه اندازی رگولاتور مستقل برای حوزه اعتباری

مصطفی درجزی مدیرعامل شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند گفت:

برای اعتبارسنجی نیازمند دو موتور «توسعه» و «اعتبار» هستیم. در کوتاه‌مدت نباید توقع سودآوری از BNPL داشته باشیم. در حال حاضر بیش از هر چیز نیازمند ابزارها و هماهنگی بازیگران این بخش جهت پایدارسازی هستیم.

وی افزود: «نگاه ما به سمت سیستم Open Loop است تا تجربه استفاده از اعتبار داده شده به مشتریان در نزدیکترین مکان‌های فروشگاهی به محل زندگی‌شان را فراهم کنیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره رگولاتور مستقل برای حوزه اعتباری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر