;
coinex

قابلیت پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام ارائه می‌شود

ویژگی پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام به‌زودی از راه می‌رسد. اینستاگرام در یک روز دو قابلیت مهم دریافت کرده است.

پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام یکی دیگر از دو قابلیتی‌ است که روز گذشته در این شبکه اجتماعی فعال شده است. ساعاتی پیش در مطلبی عنوان کردیم که اینستاگرام قابلیت Quiet را در اختیار کاربران قرار داده است. این قابلیت برای کاربران امکان قطع نوتیفیکیشن در بازه‌های زمانی مشخصی را فراهم کرده است. حال پس از ویژگی Quiet، ویژگی پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه نیز در این شبکه اجتماعی فعال شده است.

بیشتر بخوانید: متا از شرکتی که اطلاعات 600 هزار کاربر فیسبوک را سرقت کرده شکایت کرد

قابلیت پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام فعال شد

متا ساعاتی پیش به‌روزرسانی جدیدی برای اینستاگرام منتشر کرد که به کاربران امکان می‌دهد کنترل بیشتری روی پست‌های به‌نمایش‌درآمده در صفحه‌ی اصلی (فید) داشته باشند و نوتیفیکیشن‌ها را برای مدت‌زمانی مشخص کاملاً قطع کنند.

تغییرات جدید اینستاگرام در تلاش‌اند تا نگرانی‌های سیاست‌مداران آمریکایی را درباره‌ی اثرگذاری این پلتفرم روی نوجوانان برطرف کنند. یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا پست‌های حاوی کلیدواژه‌هایی مشخص (مثل تناسب‌اندام یا رژیم) را پنهان کنید.

قابلیت پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام فعال شد

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اینستاگرام حالت Quiet است. با کمک این قابلیت می‌توانید نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام را در بازه‌ی زمانی مشخصی از روز متوقف و پیامی ثابت برای پاسخ خودکار به پیام‌های خصوصی (دایرکت) تعیین کنید.

قابلیت پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام فعال شد

به‌گزارش CNBC، اینستاگرام به‌‌طورخودکار به نوجوانانی که زمان زیادی از شب را در این شبکه‌ی اجتماعی سپری کنند، فعال‌سازی حالت Quiet را پیشنهاد می‌دهد.

اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ میزبان قابلیت‌هایی شد تا کاربران کنترل بیشتری روی پست‌های صفحه‌ی اصلی داشته باشند. جدیدترین به‌روزرسانی دست کاربران را برای پنهان‌کردن محتوا‌هایی خاص بازتر می‌گذارد و به والدین امکان می‌دهد تا روی فعالیت فرزندشان در اینستاگرام دقیق‌تر نظارت کنند.

قابلیت پنهان‌سازی پست براساس کلیدواژه، مبتنی‌بر توضیحات (کپشن) و هشتگ‌ها است. کاربران اینستاگرام از مدت‌ها پیش می‌توانستند با مشخص‌کردن برخی کلمات ویژه، پیام‌های خصوصی را فیلتر کنند.

نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال در سال ۲۰۲۱ به گزارشی داخلی در متا دست پیدا کرد که نشان می‌داد شبکه‌های اجتماعی این شرکت آثار مضر فراوانی روی بخش کوچکی از کاربران نوجوان می‌گذارد. در بخشی از گزارش اعلام شد:

۳۲ درصد از دختران نوجوان گفتند زمانی‌که حس بدی به بدنشان داشتند، اینستاگرام باعث شد احساس آن‌ها بدتر شود.

از بین نوجوانانی که به فکر خودکشی افتاده بودند، ۱۳ درصد از کاربران بریتانیایی و ۶ درصد از کاربران آمریکایی مشکلات خودشان را به اینستاگرام نسبت دادند. اینستاگرام می‌گوید: «حالت Quiet در ابتدا برای کاربران ساکن در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند در‌دسترس قرار می‌گیرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر