;
coinex

تخصیص تسهیلات 500 میلیونی به بانوان فناور ؛ طرح جدید معاون رئیس جمهور

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری خبر از تخصیص تسهیلات 500 میلیونی به بانوان فناور فعال در زمینه مشاغل دانش‌بنیان خبر داده است.

«روح‌الله دهقانی»، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، طی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فناوری و نوآوری بانوان ایرانی از اختصاص تسهیلات 500 میلیون تومانی به بانوان فناور و مشارکت‌کننده در حوزه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان خبر داد.

بیشتر بخوانید: تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی ؛ تلاش وزارت ارتباطات برای کاهش آلودگی!

تخصیص تسهیلات 500 میلیونی به بانوان فناور

دهقانی در خلال برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فناوری و نوآوری بانوان ایرانی با تجلیل از عملکرد بانوان فناور و فعال در این بخش بیان کرد: «فعالان حوزه دانش‌بنیان وطن‌پرست‌ترین فرزندان این کشور هستند. این‌ها افرادی هستند که توان و استعداد دارند و می‌توانند در هر کشوری حضور داشته باشند، ولی ایستاده‌اند و به کشورشان خدمت می‌کنند».

تخصیص تسهیلات 500 میلیونی به بانوان فناور

او ضمن اشاره به حس غرور و افتخار نسبت به کمک به حوزه کسب‌وکارهای بانوان فعال در اقتصاد دانش‌بنیان، اعلام داشت: «معاونت علمی ریاست‌جمهوری تسهیلاتی دارد که در اختیار شرکت‌ها برای توسعه قرار می‌دهد. برای عزیزان بخش نوآوری و فناوری که در این نمایشگاه حضور دارند، از محل تسهیلاتی که با همکاری موسسه قرض‌الحسنه مالی و اعتباری مهر در نظر گرفتیم، ۶۷ وام قرض‌الحسنه ۵هزار میلیون ریالی با بازپرداخت دو ساله در نظر گرفته‌ایم».

معاون رئیس جمهور در پایان افزود: «این آمادگی را داریم که اگر این مبلغ در مسیر توسعه و فناوری کشور قرار گیرد، آن را به صورت بلاعوض به این افراد تقدیم کنیم».

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تخصیص تسهیلات 500 میلیونی به بانوان فناور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر