;
coinex

تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی ؛ تلاش وزارت ارتباطات برای کاهش آلودگی!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به اقدامات صورت‌گرفته به مناسبت روز هوای پاک خبر از تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی داده است.

«عیسی زارع‌پور‌»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی بیان داشت: «به مناسبت روز هوای پاک، با همت همکارانم در شرکت ملی پست و همکاری صمیمانه شهردار تهران، ناوگان شرکت پست به نخستین سری از موتورهای برقی که ساخته جوانان ایران است، مجهز شد».

بیشتر بخوانید: برقی سازی خودروهای کلاسیک تویوتا ؛ پیش به سوی استفاده از انرژی پاک!

تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی

عیسی زارع‌پور در کانال خود در پیام‌رسان بومی «بله» اظهارات خود را به این شکل مطرح کرد: «این نوع از موتور‌سیکلت برقی که انصافا علاوه بر کیفیت خوب، هیچ‌گونه آلودگی صوتی و زیست‌محیطی هم تولید نمی‌کنند، محصول تلاش و همکاری چند شرکت دانش‌بنیان داخلی است».

تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی

او همچنین در پیام خود ضمن دعوت از تمامی شهرداران و به ویژه شهرداران کلان‌شهرهایی همچون شهرداری تهران برای مشارکت و همکاری در این پروژه بزرگ، نسبت به امکان واگذاری موتورسیکلت برقی برای همه پستچی‌های سراسر کشور در سال آینده ابراز امیدواری کرد.

زارع‌پور همچنین به مشکلات استفاده مداوم از موتورسیکلت‌های بنزینی تاکید داشت: «استفاده مداوم از موتورسیکلت‌هایی با سوخت بنزینی، علاوه بر ایجاد آلودگی زیست‌محیطی، به مرور زمان اثرات زیان‌باری بر جسم همکاران عزیز پستچی که بخش قابل توجهی از وقت و عمر خود را سوار بر موتور طی می‌کنند ایجاد می‌کند». وی در ادامه اضافه کرد:

«امیدوارم با توسعه واگذاری موتورسیکلت‌های برقی این مشکل نیز تا حدود زیادی حل شود».

او در پایان نسبت به سرمایه‌گذاری‌های بخش ناوگان شرکت پست کشور بیان کرد: «بخشی از سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای تولید موتورسیکلت برقی در کشور، توسط سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده است. هدایت سرمایه‌های واقفان عزیز به مسیر توسعه فناوری‌های مورد نیاز جامعه مسیر جدید سازمان اوقاف و امور خیریه است که امیدوارم این مسیر ادامه یابد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تجهیز ناوگان شرکت پست به موتورهای برقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر