;
coinex

سلطه صرافی‌های رمزارزی بر باشگاه‌های فوتبال ؛ پیشروی کریپتو در مستطیل سبز ادامه دارد!

ظاهرا سلطه صرافی‌های رمزارزی بر باشگاه‌های فوتبال کماکان ادامه دارد. در جدیدترین اقدام صرافی کوین بیس برای ادامه همکاری با بورسیا دورتموند به توافق رسید.

در نتیجه توافق کوین بیس به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی جهان، تا پایان ماه ژوئن 2023 ( تیر ماه 1402) همکاری آن با باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آلمان ادامه خواهد یافت. طبق این توافق، ضمن ادامه تبلیغ محصولات و خدمات کوین‌بیس در Signal-Iduna-Park (ورزشگاه خانگی باشگاه و بزرگترین استادیوم آلمان)، برنامه‌های آموزشی رمزارزی هم به کارمندان این تیم ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رقم فرار مالیاتی فعالان صنعت رمزارز برابر با 10 هزار میلیارد تومان است!

سلطه صرافی‌های رمزارزی بر باشگاه‌های فوتبال با وجود بازار زمستانی

لازم به ذکر است که سلطه صرافی‌های رمزارزی بر باشگاه‌های فوتبال امر جدیدی نیست. پیش‌تر هم پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال دیگری، همچون بایننس، Crypto.com و Bitget با غول‌های دنیای فوتبال و بازیکنان مشهور همکاری داشته‌اند. به عنوان نمونه بایننس حامی اصلی تیم ملی آرژانتین (قهرمان جهان) بوده است. علاوه بر این، صرافی تحت مالکیت CZ با کریستیانو رونالدو جهت راه‌اندازی یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) اعلام همکاری کرده بود.

از طرفی صرافی Crypto.com نیز به عنوان حامی رسمی جام جهانی فوتبال 2022 قطر معرفی شد و قطعا اگر بازی‌های جام‌جهانی اخیر را دنبال کرده باشید، لوگوی این صرافی رمز ارزی را در هر 64 بازی برگزارشده در این مسابقات دیده‌اید. صرافی Bitget هم شریک یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایتالیا، یعنی یوونتوس بوده و حتی با لیونل مسی هم همکاری داشته است.

سلطه صرافی‌های رمزارزی بر باشگاه‌های فوتبال

صرافی کوین‌بیس همکاری خود با بورسیا دورتموند را در ژوئیه سال پیش و با پخش تبلیغات در استادیوم پرشور و هیجان این باشگاه شروع کرده بود. حال در همین راستا، مدیرعامل بورسیا دورتموند خبر از ادامه این همکاری تا پایان ماه ژوئن داده است، اما بسته به شرایط آینده بخش صنعت کریپتوکارنسی‌ها، احتمال تمدید دوباره این همکاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سلطه صرافی‌های رمزارزی بر باشگاه‌های فوتبال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر