;
coinex

ممنوعیت پیش فروش خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده توسط بورس کالا اعلام شد

بورس کالا خبر از ممنوعیت پیش فروش خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده داد. اخبار این خودروها در فضای مجازی منتشر شده است.

ممنوعیت پیش فروش خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده توسط بورس کالا اعلام شد. به‌تازگی اخباری در فضای مجازی مبنی‌بر عرضه این خودروها در بورس منتشر شده است که همین‌امر باعث شد تا بورس کالا نامه‌ای برای وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کند که در آن پیش‌فروش این خودروهای وارداتی را به‌کل ممنوع اعلام کرده است. با جزئیات خبر همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر 1401 ؛ شرایط ثبت نام در بزرگترین طرح فروش تاریخ ایرانخودرو!

ممنوعیت پیش فروش خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده

اخیرا در فضای مجازی خبرهایی در مورد پیش فروش و عرضه خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده منتشر شد که واکنش بورس را به‌همراه داشت. در همین راستا بورس کالا با انتشار نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد پیش فروش ماشین های وارداتی ثبت سفارش نشده ممنوع است.

ممنوعیت پیش فروش خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده

بورس کالا در نامه‌ای به وزارت صمت اعلام کرد:

خودروهای وارداتی در صورتی در بورس عرضه خواهند شد که وارد کشور شده باشند و همچنین برای آنها قبض انبار صادر شده باشد. از این رو پیش فروش خودروهای ثبت سفارش نشده در بورس ممنوع خواهد بود.

بورس در این نامه تاکید کرد: «عرضه خودرو در بورس کالا یکی از مصوبه‌های شورای عالی بورس بوده و بورس وظیفه دارد تا در چارچوب این مصوبه عمل کند. از این رو ضمن احترام به جایگاه شورای رقابت، بورس کالا تابع مصوبات شورای عالی بورس کالا خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت پیش فروش خودروهای وارداتی ثبت سفارش نشده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر