;
coinex

طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

شرکت ایران خودرو دیزل از اولین طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401 با قیمت قطعی و البته در مدل بنزینی رونمایی کرده است.

اولین طرح فروش این خودرو در روز شنبه مورخ یکم بهمن 1401 راس ساعت 10 صبح و در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به آدس esale.ikd.ir مراحل آن شروع خواهد شد.

قیمت قطعی پیکاپ فوتون اتوماتیک در این طرح فروش یک میلیارد و 238 میلیون تومان تعیین شده است که با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401

خودرو پیکاپ فوتون در مدل بنزینی اتوماتیک با پیشرانه‌ مجهز به فناوری بورگوارد، قابلیت استفاده از سامانه توربوشارژ را هم دارد. این خودرو توانایی تولید 238 اسب بخار و 360 نیوتن متر گشتاور را داشته که این مشخصات موجب شناسایی این محصول ایران خودرو دیزل تحت عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران خواهد شد.

طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401

افزون‌براین، پیکاپ فوتون هم به سیستم‌های ایمنی، رفاهی و هوشمند پیشرفته، با گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده مجهز است. این سیستم با طراحی داخلی منحصربفرد و همچنین زیبایی کم نظیر خود مورد توجه علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، ویژگی دو دیفرانسیل 4WD و زنجیر تایم از جمله قابلیت‌های چشمگیر این خودرو است.

طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401

در طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401 به منظور تامین حقوق خریداران، تنها هر کد ملی امکان ثبت سفارش درخواست خرید یک خودرو را داشته و خریداران همچنین نباید قبلاً موفق به خریداری محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته شده باشند. از دیگر شرایط مشارکت در این طرح فروش باید به دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی و داشتن حداقل 18 سال سن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک 1 بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر