;
coinex

پروفایل اینستاگرام جذاب بوراک اوزچیویت و هانده ارچل + [بیوگرافی بازیگران ترک]

عکس پروفایل اینستاگرام بوراک اوزچیویت و هانده ارچل را به همراه بیوگرافی بازیگر خوش‌تیپ ترک که از سریال “عشق سیاه” معروف است، در ادامه تماشا و مطالعه کنید.

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت (به ترکی Burak Özçivit) زاده ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. برای بازی در چکاوک (۲۰۱۳) و عشق سیاه (۲۰۱۵) شناخته شده‌است. وی در حال حاضر در سریال تاریخی و ماجراجویی مؤسس عثمان (۲۰۱۹) در نقش عثمان خان بازی می‌کند. در طول دوران بازیگری جوایز بی‌شماری دریافت کرده است.

بوراک در رشته عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقه بهترین مدل ترکیه (Best Model Of Turkey) به عنوان مدلی که امید بخش آینده‌ای درخشان است، انتخاب شد. سپس کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی آغاز کرد و در این راه قدم نهاد. بوراک همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر در این مسابقه شرکت کرده و مقام نخست را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:

بوراک در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربه کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان شخصیت مالکوچ اوغلو یا همان بالی‌خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فخریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

اوزچیویت در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۷ در آلمان با فخریه اوجن نامزد شد و در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ در استانبول با او ازدواج کرد. فرزندشان به نام کاران در روز ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد.

بوراک که در سال 2019 اولین فرزند پسرش به دنیا آمد، در آغاز سال نو میلادی 2023 نیز فرزند دومش را در آغوش گرفت. جنسیت فرزند دوم نیز پسر است.

بیشتر بخوانید:

عکس پروفایل اینستاگرام هانده ارچل در کنار گربه محبوبش + [بیوگرافی]

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بوراک اوزچیویت

عکس پروفایل بوراک اوزچیویت در اینستاگرام

عکس پروفایل بوراک اوزچیویت در اینستاگرام
عکس پروفایل بوراک اوزچیویت در اینستاگرام

اخبار هنرمندان ترکیه:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر