;
coinex

وزیر اقتصاد: تصمیم‌گیرنده در خصوص عرضه خودرو در بورس شورای رقابت است

وزیر اقتصاد با اشاره بر تداوم عرضه خودرو در بورس طبق مصوبه شورای عالی بورس، عدم اجرای این مصوبه را منوط به تصمیم شورای رقابت درباره قوانین ضدانحصار می‌داند.

«احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، طی حضور در جمع خبرنگاران درمورد آخرین تحولات وضعیت عرضه و فروش خودرو در بورس بیان کرد: «مصوبه شورای عالی بورس همان مصوبه قبلی است؛ اما درباره مشمول شدن ذیل قوانین رقابت و انحصار به طور قانونی، شورای رقابت است که در این باره تصمیم می‌گیرد».

بیشتر بخوانید: تذکر نماینده مجلس در خصوص ایراد شرعی بلوکه‌سازی پول خرید خودرو ؛ شرط واریز وجه حذف می‌شود؟

تداوم عرضه خودرو در بورس منوط به تصمیم شورای رقابت

سخنگوی اقتصادی دولت در واکنش به پرسشی در مورد علت مخالفت شورای رقابت با ارائه خودرو در بورس اعلام کرد: «ما به این موضوع نرسیدیم که شورای رقابت مخالف باشد و آن مصاحبه، نظر شخص رئیس شورای رقابت بود. همان مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس ادامه دارد، مگر اینکه شورای رقابت تصمیم دیگری درباره قوانین رقابت و انحصار بگیرد».

عرضه خودرو در بورس

او در پایان گفته‌های خود نسبت به علت و دلیل توقف اعطای وام از سوی بانک‌ها واکنش نشان داده و درباره ارتباط این موضوع با وجود برخی انتظارات جهت افزایش نرخ سود بانکی تا 23 درصد افزود: «این موضوع را از رئیس کل بانک مرکزی بپرسید. تنظیم‌گری شبکه بانکی کشور بر عهده بانک مرکزی است».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تداوم عرضه خودرو در بورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر