;
coinex

اشتباهاتی که ممکن است در حسابداری یک رستوران صورت بگیرد

نرم‌افزار حسابداری رستوران، فست فود و کافی شاپ هلو APEX نرم‌افزاری است که از بروز اشتباهات رایج و پرتکرار در حسابداری رستوران جلوگیری به عمل می‌آورد. در ادامه به برخی از اشتباهات رایج در حسابداری رستوران اشاره می‌کنیم.

هزینه‌یابی

شما باید بدانید از غذایی که به فروش می‌رسانید چه مقدار سود عایدتان می‌شود. از آن جا که قیمت همه‌ی مواد غذایی در حال تغییر است باید هزینه‌یابی هر بار تکرار شود. معمولاً در صورت عدم وجود یک نرم‌افزار مناسب نمی‌توان عمل هزینه‌یابی را به‌خوبی انجام داد. اگر هزینه‌یابی و آنالیز سود را انجام ندهید به‌احتمال زیاد شکست خواهید خورد.

مدیریت موجودی انبار

برای مدیریت میزان مورد نیاز موجودی مواد اولیه انبار و مواد غذایی تولید شده باید از یک نرم‌افزار حسابداری تخصصی مانند هلو APEX استفاده کنید. در صورت عدم مدیریت مناسب به‌احتمال بسیار زیاد مواد غذایی موجود در انبار خراب خواهند شد و هزینه زیادی به شما تحمیل می‌شود.

حسابرسی موجودی

با استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری مانند نرم‌افزار حسابداری رستوران هلو APEX می‌توان موجودی کالاها را مورد ارزیابی قرارداد. به‌این‌ترتیب می‌توانید میزان ضایعات،خرابی و سرقت مواد اولیه و مواد غذایی تولید شده خود را بررسی کنید. در نتیجه با مدیریت مناسب می‌توان از هزینه‌ها کاست.

مدیریت سود و زیان

طبیعی است که یک رستوران با توجه به خریدها، فروش‌ها، هزینه‌ها و درآمدها در فرآیند کاریش وجود دارد در نهایت باید سود و زیان در آن محاسبه شود. معمولاً بدون استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری مناسب در محاسبه سود و زیان ممکن است اشتباهاتی انجام بگیرد.

هزینه‌کردن متناسب با بودجه

در صورت استفاده از نرم‌افزار رستوران هلو APEX می‌توانید وجوه و سودی که در اختیار شما است را مشاهده کنید و به همان میزان اقدام به خرید مجدد کنید؛ در غیر این صورت ممکن است در محاسبه دچار اشتباه شوید.

تهیه صورت‌حساب‌های مالی

در پایان هر دوره‌ای شما نیاز دارید تا صورت‌حساب‌های مالی رستوران خود را دریافت کنید. این امر با استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری مانند هلو امکان‌پذیر است؛ در غیر این صورت امکان دریافت آنها سخت خواهد بود.

انواع نرم‌افزار رستوران هلو APEX

انواع مختلفی از این نرم‌افزار تولید شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید آخرین نسخه هلو را برای رستوران خود دریافت کنید.

  • نرم‌افزار رستوران ساده
  • نرم‌افزار رستوران پیشرفته
  • نرم‌افزار رستوران جامع
  • نرم‌افزار رستوران شبکه

نرم‌افزار رستوران هلو  APEXدر چندین سطح تولید شده است که هرکدام از آنها دارای امکانات اختصاصی خود هستند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. نسخه پیشرفته دارای قابلیت‌های بیشتری از نوع ساده است. نسخه جامع از دو نوع قبلی امکانات بیشتری دارد. نرم‌افزار تحت شبکه کامل‌ترین محصول است که قابلیت کاربری تحت شبکه را برای چندین نفر دارد.

ویژگی نرم‌افزار رستوران هلو APEX

نرم‌افزار حسابداری رستوران هلو APEX یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری برای رستوران است. این محصول دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

نصب و راه‌اندازی راحت

برای نصب نرم‌افزار رستوران هلو  APEXدچار مشکل نخواهید شد؛ زیرا همراه با این محصول دستورالعمل‌ها و ویدئوهایی برای آموزش ارائه شده است که می‌توانید با استفاده از آنها نرم‌افزار را به‌راحتی نصب کنید.

امنیت نرم‌افزار

گاهی اوقات نیاز است تا برخی از اطلاعات را از دسترس کاربران خارج کنید. امکان محدود کردن دسترسی برای کاربران و رمزگذاری بر روی نرم‌افزار  وجود دارد. علاوه بر این، امکان بک‌آپ‌گیری از اطلاعات وجود دارد؛ بنابراین دیگر نگران ازدست‌رفتن اطلاعات حسابداری رستوران نیستید.

امکانات نرم‌افزار

نرم‌افزار رستوران هلو APEX علاوه بر اینکه مباحث حسابداری این صنف را پوشش می‌دهد، امکانات و ویژگی‌های تخصصی‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید به‌صورت کاملا مرتب و اتوماتیک تمام فرایندهایی که در  رستوران انجام می شود را از خرید مواد اولیه گرفته تا عملیات تولید غذا و فروش غذا به‌راحتی انجام دهید. همچنین اگر مجموعه رستوران یا کافی‌شاپ شما از آن دسته مجموعه‌هاست که بسیار شلوغ است و به‌دنبال کاهش زمان در صف سفارش، کاهش هزینه نیروی انسانی، سهولت در سفارش‌گیری و کاهش خطا در ثبت سفارش هستید می‌توانید از کیوسک سفارش‌گیر رستوران استفاده کنید

پیشنهاد یک فروشگاه مطمئن

فروشگاه آنلاین هلو استور نرم‌افزارهای حسابداری تخصصی هلو APEX را برای اصناف مختلف را ارائه می‌کند تا بتوانید عملیات حسابداری را با دقت بسیار بالا انجام دهید و یک خروجی مطمئن داشته باشید. خرید و یادگیری نرم‌افزار رستوران هلو APEX بسیار مهم است. با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید ورودی‌ها و خروجی‌های سرمایه را مدیریت کنید.

انواع مختلف نرم‌افزار حسابداری هلو APEX دارای امکاناتی تخصصی برای صنف‌های مختلف است. از نرم‌افزار اختصاصی رستوران می‌توانید برای کافی‌شاپ، کترینگ، مراکز تهیه غذا و رستوران‌های زنجیره‌ای استفاده کنید. فیلم آموزش نرم‌افزار هلو APEX و راه‌اندازی آن برای کسب‌وکار در اختیار شما قرار داده می‌شود.

در هلو استور می‌توانید همه‌ی نرم‌افزارهای تولیدشده شرکت نرم‌افزار هلو را به‌صورت آنلاین خریداری کنید. علاوه بر این می‌توانید اطلاعات همه‌ی سخت‌افزارهای موردنیاز برای کار با نرم‌افزار هلو APEX را که دارای گواهی انطباق با نرم افزارهای هلو هستند، در همین فروشگاه دریافت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر