;
coinex

زمان برگزاری اینوتکس 2023 مشخص شد [+تاریخ ثبت‌نام اینوتکس 2023]

زمان برگزاری اینوتکس 2023 اعلام شد. آنطور که پیداست نمایشگاه اینوتکس امسال با محوریت زنان و نقش زنان در نوآوری و فناوری برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری اینوتکس 2023 مشخص شد. این نمایشگاه که دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری محسوب می‌شود محوریت خود را بر نقش زنان در فناوری و زنان کارآفرین این حوزه قرار داده و قرار است از 19 فروردین تا 23 اردیبهشت 1401 در پارک فناوری پردیس برگزار شود. همچنین تاریخ ثبت‌نام این نمایشگاه نیز از 9 بهمن آغاز شده و تا 20 فروردین 1402 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: برگزاری کنگره موبایل ایران از 2 تا 5 اسفند تایید شد

زمان برگزاری اینوتکس 2023 مشخص شد

در نشست خبری آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX2023) مهدی صفارنیا رئیس پارک فناوری پردیس گفت:

اینوتکس فرزند زمان خود است و بر حسب موضوع آن که نوآوری و فناوری است، این رویداد هم مطابق با نیازهای روز جهان و ایران به‌روز می شود. ما در اینوتکس ۲۰۲۳ به دنبال انعکاس دغدغه‌های این حوزه و دستاوردهایی جدید هستیم که نیازهای شرکت‌ها را پوشش دهد. طراحی استیج «بانوان پیشگام» نیز از برآورد نیازهایی بوده است که در سال‌های اخیر آن را ارزیابی کرده‌ایم که در آن زنان علاقه‌‌مند و تاثیرگذار در این حوزه فرصت بیشتری برای ارائه توانمندی‌های خود پیدا کنند.

زمان برگزاری اینوتکس 2023 مشخص شد

صفاری‌نیا همچنین پیدا کردن بازار برای شرکت‌ها، شبکه‌سازی و یافتن شرکای راهبردی برای استارت‌آپ‌ها را از مهم‌ترین اهداف اینوتکس ۲۰۲۳ دانست و اهداف اینوتکس ۲۰۲۳ را در سه عنوان بخش‌بندی کرد.

او هدف اول اینوتکس را پیدا کردن بازیگران کلیدی زیست‌بوم اعلام کرد که هرساله بازیگران جدیدی به آن اضافه می‌شود و جمع بازیگران قبلی و جدید منجر به اتفاقات خوب در اکوسیستم می‌شود. او هدف دوم اینوتکس را جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها بیان کرد و توضیح داد: «در حال حاضر صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسیاری به کشور اضافه شده‌اند که به دنبال فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری هستند و اینوتکس فرصت مناسبی برای این اتفاق است.» او هدف سوم این رویداد را تولید محتواهای ناب آموزشی دانست که از کارگا‌ه‌ها و نشست‌های اینوتکس به دست می‌آید. او در این باره گفت:

در اینوتکس ۲۰۲۳ کسب‌وکارها می‌توانند آخرین یافته‌های خود را عرضه کنند و مخاطبانی که حالا هم به صورت مجازی و هم فیزیکی به اینوتکس دسترسی دارند، از آن بهره می‌برند.

صفاری‌نیا در ادامه توضیح داد: «با توجه به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور ما هم در اینوتکس در تلاشیم فرصت آشنایی مجموعه‌های بزرگ را با مجموعه‌های نوپای دانش‌بنیان فراهم کنیم. برای شرکت‌های بزرگ، اینوتکس بهترین محمل است و هر سال بزرگ‌تر شدن اینوتکس مصداقی بر این واقعیت است.»

صفاری‌نیا همچنین درباره مشکلات اخیر در زمینه اختلال اینترنت و محدودیت‌های پیش‌آمده گفت:

«رویداد اینوتکس موضوعی متفاوت با یک نمایشگاه ساده است و رویدادی است که در آن می‌توان حکمرانان و افراد سیاست‌گذار در حوزه اینترنت را به شنیدن نقدها و نظرات در این حوزه دعوت کرد.» او در ادامه به افزایش بودجه پارک‌های فناوری هم اشاره کرد و آن را موضوع ارزشمندی برای همه فعالان حوزه استارت‌آپی و سرمایه‌گذاری در کشور قلمداد کرد.

زمان برگزاری اینوتکس 2023 مشخص شد

تاریخ ثبت‌نام اینوتکس 2023

سجاد عباسی فشمی دبیر رویداد اینوتکس نیز در مورد نحوه ثبت‌نام در اینوتکس ۲۰۲۳ توضیح داد: «ثبت‌نام اینوتکس ۲۰۲۳ از امروز نهم بهمن‌ ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد. افرادی که تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ثبت‌نام کنند، مشمول تخفیف ثبت‌نام زودهنگام روی تعرفه‌ها خواهند شد و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی مشمول ۷۰ درصد تخفیف می‌شوند.»

فشمی بخش ویژه و جدید اینوتکس ۲۰۲۳ را مربوط به استیج بانوان پیشگام دانست که زنان کارآفرین و موفق حوزه فناوری می‌توانند تجربه‌های خود را با افراد علاقه‌مند این حوزه به اشتراک بگذارند.

زمان برگزاری اینوتکس 2023 مشخص شد
پوستر نمایشگاه اینوتکس 2023

فشمی همچنین با اشاره به گزارش سال گذشته اینوتکس، اینوتکس ۲۰۲۲ را با حضور ۴۰۰ شرکت، اتفاق خوبی در اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران قلمداد کرد و توضیح داد:

«بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی و حضور بیش از ۸۰ سخنران با محوریت ارائه تصویری روشن از اکوسیستم استارت‌آپی از بخش‌های جذاب اینوتکس ۲۰۲۲ بوده است. در بخش کافه سرمایه نیز ۴۵۰ جلسه اولیه بین سرمایه‌گذاران و تیم‌ها برگزار شد و میزان جذب سرمایه در بخش کافه سرمایه ۱۵ میلیارد ریال بوده است.»

او همچنین قیمت‌گذاری غرفه‌ها را از متری ۶۹۰ هزار تومان عنوان کرد و از علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه خواست برای اطلاع دقیق‌تر از تعرفه‌ها به سایت اینوتکس مراجعه کنند.

علی هزاوه معاون امور فناوری پارک پردیس نیز با اشاره به برگزاری ۱۱ دوره اینوتکس، دوازدهمین دوره آن را فرصت مناسبی برای بازیگران تاثیرگذار این حوزه دانست که در چهار روز می‌توانند با یکدیگر مذاکره کنند و بازیگرانی که به دنبال جذب سرمایه هستند می‌توانند در اینوتکس ۲۰۲۳ محمل مناسب خود را پیدا کنند. او در آخر گفت: «اینوتکس ۲۰۲۳ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای جانبی و بخش آنلاین با حضور شرکت‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، پارک‌های علم فناوری، دانشگاه‌ها سرمایه‌گذاران، فرشتگان کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها و رسانه‌های این حوزه برگزار می‌شود و هر یک از استیج‌های مختلف می‌تواند برای افراد، تاثیر خاص و مثبت خود را داشته باشد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره زمان برگزاری اینوتکس 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر