;
coinex

تکذیب درخواست اینترنت طبقاتی سازمان نصر تهران

اخباری مبنی‌بر تکذیب درخواست اینترنت طبقاتی سازمان نصر تهران منتشر شده است. ماجرا از چه قرار است؟ آیا اشتباهی رخ داده؟

خبر تکذیب درخواست اینترنت طبقاتی سازمان نصر به‌سرعت در رسانه‌ها دست‌به‌دست شده است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در خبری اعلام کرد که بیانیه صادر شده از طرف این سازمان درمورد وضعیت اینترنت و اینترنت بدون محدودیت کذب محض است. داستان از آنجا شروع شد که رئیس این سازمان طی نامه‌ای درخواست اینترنت آزاد کرده بود. با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: مجوزهای جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا برای مقابله با فیلترینگ اینترنت در ایران

تکذیب درخواست اینترنت طبقاتی سازمان نصر تهران

امروز نامه‌‌ای از رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای دریافت اینترنت آزاد منتشر شد که در آن حسین اسلامی از وزیر ارتباطات، شرایط دسترسی به اینترنت آزاد برای شرکت‌ها و سازمان‌های عضو نصر تهران را جویا شده است. اسلامی در این نامه به لزوم پاسخگویی سازمان در برابر اعضا اشاره می‌‌کند که به‌رغم مخالفت با محدودیت‌های اخیر، برای ادامه فعالیت‌ کسب‌وکارها ناگزیر از درخواست است.

تکذیب درخواست اینترنت طبقاتی سازمان نصر تهران

با این حال روابط عمومی نصر تهران دقایقی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در روز مکاتبات متعددی از سوی دبیرخانه این سازمان برای پیگیری حقوق کسب‌وکارها انجام می‌شود و طبیعتاً صحت موضوعات مرتبط با فعالیت‌های نصر تهران فقط از طریق دبیرخانه این نهاد صنفی باید پیگیری شود.»

در این بیانیه همچنین گفته شده است:

در شرایط فعلی، بیش از همیشه بر همراهی و اتحاد هرچه بیشتر تمامی اهالی صنف فناوری اطلاعات تاکید می‌کنیم و یادآور می‌شویم اخبار، مکاتبات و اطلاعیه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران فقط از طریق دبیرخانه و روابط عمومی این سازمان منتشر شده و نصر تهران در قبال اخبار منتسب به این سازمان که از سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود مسئولیتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تکذیب درخواست اینترنت طبقاتی سازمان نصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر