;
coinex

مسدودسازی حساب لیونل مسی توسط اینستاگرام ؛ تخلف نابغه فوتبال چیست؟

اخیرا خبر مسدودسازی حساب لیونل مسی توسط اینستاگرام برای چند روز منتشر شده است. دلیل این اتفاق هم حجم بالای پیام‌های ارسالی به این اعجوبه آرژانتینی بوده است.

همواره یکی از آرزوهای لیونل مسی دستیابی به جام 14.4 اینچی ساخته‌شده از طلای 18 عیار خالص بوده است. حال در ماه گذشته این آرزوی دیرین در زندگی حرفه‌ای لیونل مسی با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر رنگ حقیقت به خود گرفت.

مسی از بدو شهرت خود همواره با دیه‌گو مارادونا مقایسه می‌شد، لذا سرانجام با این موفقیت تنها قطعه گمشده پازلی که او را هم رده اسطوره فقید کشورش قرار می‌داد در این جورچین قرار گرفت. اما در پی این اتفاق انبوهی از پیام‌های تبریک برای این اسطوره 35 ساله، نه تنها از سوی نزدیکان و اطرافیان بلکه از سوی میلیون‌ها نفر از فالوورهای ستاره آرژانتینی ارسال شد که البته ظاهراً عاقبت خیلی خوشی برای این ستاره فوتبال به حساب نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: پیوستن رونالدو به النصر عربستان ؛ انتقالی به ارزش 500 میلیون یورو برای یاغی اولترافورد!

ماجرای مسدودسازی حساب لیونل مسی توسط اینستاگرام

برنده توپ طلای جام جهانی که البته نباید غافل از شانس مسلم او برای کسب هشتمین توپ طلای خود در سال جاری باشیم، روز دوشنبه در خصوص مسدودیت حساب کاربری خود در اینستاگرام گفت: «حساب کاربری من در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود و دلیلش هم حجم پیام‌هایی بود که من بعد از قهرمانی در جام جهانی دریافت کردم. من بیش از یک میلیون پیام در اینستاگرام دریافت کردم و آنها (مسئولان اینستاگرام) هم حسابم را مسدود کردند».

مسدودسازی حساب لیونل مسی توسط اینستاگرام

​ همچنین مسی نسبت به یک واقعیت جالب دیگر هم اشاره داشت؛ اینکه برخلاف بسیاری از مشاهیر و سلبریتی‌های روز دنیا که مسئولیت مدیریت حساب‌های کاربری‌شان در فضای مجازی را به نمایندگان رسانه‌ای‌ خود اعطا می‌کنند، او در واقع هیچ فرد یا مؤسسه‌ای را جهت اجرای این مسئولیت استخدام نکرده و نکته جالب در این زمینه این است که او به تنهایی در اینستاگرام (بدون به حساب آوردن دنبال‌کنندگانش در توئیتر و فیسبوک و …) 425 میلیون فالوور در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مسدودسازی حساب لیونل مسی توسط اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر