;
coinex

رئیس سازمان فناوری اطلاعات: پیامرسان‌های ایرانی به قابلیت‌هایی بهتر از نمونه‌های خارجی تجهیز می‌شوند

طبق گفته‌های رئیس سازمان فناوری اطلاعات، قرار است پیامرسان‌های ایرانی میزبان ویژگی‌هایی به مراتب بهتر از نمونه‌های خارجی شوند.

ظاهراً قرار است در آینده پیامرسان‌های ایرانی به ویژگی‌ها و امکاناتی بویژه و فراتر از نمونه‌های خارجی مجهز شوند. این قولی‌ست که رئیس سازمان فناوری اطلاعای داده است. وی در ادامه صحبت‌هایش سوپرایزهایی برای اهالی کسب‌وکارهای اینترنتی داشت که یکی از آنها معافیت مالیاتی است. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات از فعال شدن تماس تصویری در سه پیامرسان ایرانی خبر داد

پیامرسان‌های ایرانی به ویژگی‌های جدید مجهز می‌شوند

دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان کرد:

هم‌اکنون زیرساخت‌های فنی به اندازه نیاز فراهم شده است، اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب هم برای پلتفرم‌های داخلی اعم از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و هم برای کسب‌وکارهایی که به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کردند به زمان بیشتری نیاز داریم.

پیامرسان‌های ایرانی به ویژگی‌های جدید مجهز می‌شوند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه گفته‌های خود با اعلام این‌که پیام رسان‌های بومی به‌زودی به قابلیت‌هایی مجهز خواهند شد که در پیام رسان‌های خارجی نیز وجود ندارد گفت: «معافیت‌های مالیاتی برای کسب‌وکارها، استفاده از تخفیف‌های پستی در صورت خرید از فروشگاه‌های مستقر در این پلتفرم‌ها، همچنین کاهش سوءاستفاده‌های مالی موجود بر بستر خرید و فروش در این حوزه و ایجاد اطمینان برای مردم به‌عنوان برخی از این موارد محسوب می‌شوند.»

خوانساری با اعلام این‌که ارتقای وضعیت ابزارها، ویژگی‌ها و خدمات پلتفرم‌های داخلی در توسعه و گسترش کاربری آنها بسیار حائز اهمیت است، گفت:

باید نشست‌های هم‌افزایی در راستای حل مشکلات کسب و کارهای دیجیتال در این پلتفرم‌ها به‌شکل منظم برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ویژگی‌های جدید پیامرسان‌های ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر