;
coinex

رونمایی از آیفون 2 میلیارد تومانی ؛ مزایده محصولات خاص اپل ادامه دارد!

قرار است به زودی و در یک حراجی آنلاین شاهد عرضه یک آیفون 2 میلیارد تومانی باشیم.

نسل اول آیفون که در دو نسخه با 4 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد به ترتیب با قیمت 499 و 599 دلار عرضه می‌شد. حالا و در شرایطی که در طول سال 2022 شاهد عرضه برخی دستگاه‌های فناوری قدیمی و کمیاب در حراجی‌های آنلاین بودیم، حالا یک آیفون نسل اول مربوط به سال 2007 که تاکنون جعبه آن باز نشده است در جریان یک حراجی آنلاین با قیمت 50 هزار دلار معادل حدود 2 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: حراج نسخه‌ای کمیاب از کامپیوتر اپل وان ؛ قیمت احتمالی؟ صدها هزار دلار!

فروش آیفون 2 میلیارد تومانی متعلق به سال 2007

آنطور که گاردین در گزارش خود توضیح داده این گوشی دارای دوربین 2 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و در زمان استخدم به عنوان هدیه به کارن گرین داده شده است. با این وجود گرین گوشی دیگری داشت و همچنین این آیفون با شبکه موبایل موجود سازگاری ندارد.

در ماه اکتبر گرین متوجه شد که یک آیفون نسل اول دیگر از سال 2007 با قیمتی معادل 40 هزار دلار در یک حراجی به فروش رفته است و به همین دلیل او با خانه حراج LCG Auctions تماس گرفت که فروش این دستگاه‌ها از طریق آن انجام می‌شود.

رونمایی از آیفون 2 میلیارد تومانی ؛ مزایده محصولات خاص اپل ادامه دارد!

در حال حاضر LCG Auctions قیمت پیشنهادی 50 هزار دلار به بالا را برای این مدل خاص تعیین کرده و اعلام کرده که مزایده آنلاین از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و در 19 فوریه پایان می‌یابد. نسل نخست آیفون با 4 گیگابایت حافظه با قیمت 499 دلار و با 8 گیگابایت حافظه با قیمت 599 دلار فروخته می‌شد.

در هنگام نوشتن این خبر، فقط دو پیشنهاد برای تصاحب این دستگاه اعلام شده که بالاترین میزان آن فقط 2750 دلار است. همچنین باید اشاره کرد که LCG Auctions برای مزایده خود نقطه شروع پیشنهادها را 2500 دلار اعلام کرده است.

«استیو جابز» در ژانویه 2007 از نخستین مدل آیفون رونمایی کرد و وعده داد که این محصول اپل «تاریخ‌ساز» خواهد بود. با گذشت زمان نه تنها تاریخ‌ساز شدن اپل را به چشم دیده شد، بلکه نخستین مدل آیفون چنان تأثیری در بازار ایجاد کرد که نسخه‌های قدیمی آن با قیمت گرانی فروخته می‌شود. در شهریورماه امسال نیز نسخه دیگری از همین دستگاه در حراجی با قیمت 35 هزار دلار فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رونمایی از آیفون 2 میلیارد تومانی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر