;
coinex

تعداد کاربران اشتراکی اپل در آستانه 1 میلیاردی شدن!

تعداد کاربران اشتراکی اپل در بخش خدمات نرم‌افزاری طی یک فصل به اندازه 35 میلیون نفر افزایش پیدا کرده تا تعداد نهایی مشترکین به 935 میلیون نفر برسد.

طبق گزارش اپل، از فصل اول سال مالی 2023 تعداد کاربران اشتراکی اپل در حوزه خدمات نرم‌افزاری‌ این شرکت تنها طی یک فصل از 900 میلیون به 935 میلیون نفر افزایش یافته است.

همچنین طبق گزارش اپل اینسایدر، مجموع تعداد مشترکین خدمات اپل در سال گذشته‌ میلادی چیزی بالغ بر 150 میلیون نفر رشد پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از آیفون 2 میلیارد تومانی ؛ مزایده محصولات خاص اپل ادامه دارد!

افزایش تعداد کاربران اشتراکی اپل

در فصل اول سال مالی 2023 شرکت اپل موفق به کسب درآمد 117.15 میلیارد دلاری شده است. این‌ در حالی است که درآمد واحد خدمات به بالاترین حد در تاریخ خود یعنی 20.8 میلیارد دلار رسیده است.

تعداد کاربران اشتراکی اپل

در واقع این رشد تعداد مشترکین خدمات نرم‌افزاری اپل در دوران همه‌گیری کرونا آغاز شده که بسیار هم رشد چشمگیری به ثبت رسیده است، ولی با بازگشایی محیط کارها و پایان قرنطینه، سرعت رشد با کاهش روبرو شده است.

شرکت اپل کلیه سرویس‌های اشتراکی اپ استور و همچنین خدمات نرم‌افزاری اختصاصی خود را در این آمار قرار داده است، زیرا اشتراک کاربران در سرویس‌های گوناگون نیز برای اپل قادر به درآمدزایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش تعداد کاربران اشتراکی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر