;
coinex

تاریخ انتشار اندروید 13 برای سری شیائومی Mi 10 مشخص شد

تاریخ انتشار اندروید 13 برای سری شیائومی Mi 10 مشخص شد. بر این اساس این محصولات نسبتا قدیمی شیائومی به زودی آپدیت جدید را دریافت می‌کنند.

تاریخ انتشار اندروید 13 برای سری شیائومی Mi 10 مشخص شد. گوشی‌های سری Mi 10 شیائومی از سخت‌افزاری قوی و مناسب بهره‌ می‌برند و باید گفت تنها گوشی‌هایی هستند که درعین‌اینکه از اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند، اما هنوز به آخرین سیستم‌عامل گوگل مجهز نشده‌اند. لازم به‌ذکر است که این گوشی‌ها علاوه بر اندروید 13، رابط کاربری MIUI 14 را نیز دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 10 بدون اندروید 13 منتشر شد!

زمان انتشار اندروید 13 برای سری شیائومی Mi 10 مشخص شد

یک ماه پیش، شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را منتشر کرد و مدت کوتاهی پس از انتشار، چند گوشی در چین این به‌روزرسانی را دریافت کردند. وقتی نوبت به ارائه‌ جدیدترین سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به گوشی‌های هوشمند آن‌ها رسید، این شرکت کمی دیر دست‌ به‌ کار شد.

شرکت‌‌های رقیب به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را تقریباً برای تمامی پرچم‌دارانشان منتشر کرده‌اند؛ بااین‌حال، به‌روز‌رسانی مذکور هنوز برای پرچم‌داران شیائومی ارائه نشده است. باوجوداین‌، این شرکت تلاش زیادی برای حفظ رقابت می‌کند.

اکنون تاریخ انتشار موردانتظار برای به‌روزرسانی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Lite منتشر شده است. گفته می‌شود به‌زودی باید شاهد انتشار رسمی رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌ها باشیم.

زمان انتشار اندروید 13 برای سری شیائومی Mi 10 مشخص شد

براساس گزارش منبع چینی، گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Youth Edition در ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۲) سیستم‌عامل MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. هم‌اکنون، گوشی‌های Mi 10 پرو و Mi 11 Youth Edition و Mi 11 Lite 5G NE نصب جدیدترین سیستم عامل MIUI 13 را آغاز کرده اند.

پیش‌از‌این شیائومی آزمایش آپدیت سیستم‌عامل MIUI 14 را برای سری می ۱۰ که مبتنی‌بر اندروید ۱۳ است، آغاز کرده بود. آپدیت MIUI 14 که مبتنی‌بر اندروید ۱۳ است، عملکرد سری Mi 10 را افزایش می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود این به‌روزرسانی باعث بهبود عمر باتری گوشی و پاسخگویی کلی آن شود و آن را سریع‌تر کند.

تراشه‌ی Snapdragon 865 قدرت سخت‌افزاری تعدادی از گوشی‌های Mi 10 را تأمین می‌کند. نکته‌ جالب اینکه برخی از گوشی‌های مجهز به Snapdragon 865 ساخت شرکت‌های دیگر به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌ا‌ند.

درهرحال، به‌روزرسانی برای MIUI 14 که تم بازطراحی‌شده دارد، ساده‌شدن زیاد سیستم و تسریع و روان‌تر‌شدن برنامه‌های کاربردی سیستم و برنامه‌های شخص ثالث و کارآمد‌ترشدن مصرف انرژی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار اندروید 13 برای سری شیائومی Mi 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر