;
coinex

محموله خودروهای وارداتی سایپا به زودی به کشور می‌رسد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام نزدیک بودن به زمان ورود محموله خودروهای وارداتی سایپا گفت سایپا بزرگترین واردکننده خودرو CBU در کشور است.

«محمدعلی تیموری»، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن اشاره به اولین و بزرگ‌ترین واردکننده خودرو در بخش خودروهای CBU در کشور اعلام کرد: «واردات خودرو در سایپا در حال اجرا است. سفارشات انجام شده و اولین محموله یک هزار دستگاهی در حال رسیدن به کشور است».

وی در ادامه افزود: «باید به سرعت ثبت سفارش بعدی را انجام دهیم تا بتوان خودروهای وارداتی را بر اساس قانون و به طور مناسب در اختیار مردم قرار داد و این موضوع مستلزم حمایت سیستم بانکی در زمینه تامین منابع ارزی بعد از تخصیص بانک مرکزی است».

بیشتر بخوانید: طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401 بدون نیاز به حساب وکالتی [+شرایط و قیمت]

ورود محموله خودروهای وارداتی سایپا

تیموری خاطرنشان کرد: «امسال با افزایش تولید، تغییر در ترکیب محصولات و تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ توانستیم به درآمد مناسبی دست یابیم و فروش سایپا تا پایان سال به 100 هزار میلیارد تومان خواهد رسید».

محموله خودروهای وارداتی سایپا

او همچنین ادامه داد: «در شرکت های معتبر دنیا حدود 90 درصد هزینه فروش محصول با حمایت سیستم های بانکی صورت می‌گیرد ولی در گروه سایپا با توجه به محدودیت های شورای پول و اعتبار مبلغ محدودی دریافت شده و بقیه از محل گردش درآمد شرکت سایپا تامین شده است».

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان بیان داشت: «در سال آینده دو موضوع مهم در دستور کار است، افزایش تیراژ تولید و فروش گروه سایپا به بالای ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در خودروهای داخلی خواهد رسید که این نیاز به عزم جدی در حمایت سیستم های بانکی دارد تا بتوان زنجیره تامین قطعات را از طریق خدمات متنوع بانکی تامین کرد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ورود محموله خودروهای وارداتی سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر