;
coinex

تعداد دستگاه‌های فعال اپل در سراسر جهان به 2 میلیارد عدد رسید

تعداد دستگاه‌های فعال اپل به عدد باورنکردنی 2 میلیارد دستگاه رسید. اپل روزبه‌روز بر محبوبیتش اضافه می‌شود.

براساس گزارش ماهانه غول صنعت تکنولوژی دنیا، تعداد دستگاه‌های فعال اپل در سراسر جهان به عدد 2 میلیارد دستگاه رسید. اپل گزارش مالی 2023 خود را منتشر کرد که براین اساس باید گفت درحالی‌که تعداد کاربران اکوسیستم افزایش یافته است، درآمد این شرکت با کاهش 5 درصدی نسبت به مدت مشابه درسال گذشته میلادی مواجه شده است. جزئیات صورت مالی اپل در سال 2023 را بخوانید.

بیشتر بخوانید: تعداد کاربران اشتراکی اپل در آستانه 1 میلیاردی شدن!

تعداد دستگاه‌های فعال اپل از مرز 2 میلیارد دستگاه عبور کرد

اپل به‌تازگی گزارش اولین فصل مالی ۲۰۲۳ خود را منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت ۲ میلیارد دستگاه فعال روزانه دارد. از طرفی درآمد اپل با کاهش ۵ درصدی نسبت به سال گذشته به رقم ۱۱۷ میلیارد دلار رسیده است. درآمد این شرکت در اولین فصل مالی ۲۰۲۲ برابر با ۱۲۳.۹۵ میلیارد دلار بود.

گزارش امروز اپل شامل یک رکورد جدید می‌شود و نشان می‌دهد که این شرکت هم‌اکنون ۲ میلیارد دستگاه فعال روزانه دارد. به‌علاوه، بخش سرویس‌های اپل رکورد تازه‌ای ثبت کرده و به درآمد ۲۰.۸ میلیارد دلار دست یافته است. این رقم فراتر از پیش‌بینی اولیه ۱۹.۵ میلیارد دلار می‌باشد.

تعداد مشترکین سرویس‌های پولی با افزایش ۱۵۰ میلیون نفری نسبت به سال ۲۰۲۱ به عدد ۹۳۵ میلیون نفر رسیده است. درآمد ناشی از فروش آیفون‌ها نیز رشد خوبی داشته است.

تعداد دستگاه‌های فعال اپل از مرز 2 میلیارد دستگاه عبور کرد

تیم کوک مدیرعامل اپل در جریان انتشار گزارش مالی این شرکت از افزایش رضایتمندی و وفادارای مشتریان اپل صحبت کرد و گفت:

تعداد بسیار زیادی از افراد در حال سوییچ کردن از رقبای اپل، مثل سامسونگ، به سمت این شرکت هستند.

به‌گفته کوک: «همه این موفقیت‌ها علیرغم بحران اقتصاد جهانی و مشکلات موجود در زنجیره‌ تامین به دست آمده‌اند.»

مدیر ارشد مالی اپل نیز از نتایج به دست آمده اظهار رضایت کرد و گفت:

شرکت آن‌ها ۳۴ میلیارد دلار جریان پول نقد تولید کرده و ۲۵ میلیارد دلار آن در طول فصل مالی گذشته به دست سهام‌داران رسیده است. او همچنین از برنامه‌های اپل برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بلندمدت خبر داد.

گفتنی است میزان فروش گوشی‌های پرچم‌دار در سال‌های اخیر افزایش یافته و اپل بیشترین سهم را در این بازار داشته است. طبق آمار، تعداد دستگاه فعال اپل از سال ۲۰۱۹ تاکنون به‌طور متوسط ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون دستگاه در هر سال اضافه شده که نشان‌دهنده رشد رضایتمندی کاربران از این دستگاه‌هاست. حالا باید ببینیم که عملکرد اپل در ادامه سال ۲۰۲۳ چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تعداد دستگاه‌های فعال اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر