;
coinex

وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان [+نحوه دریافت]

امکان ارائه وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان فراهم شد. اما بازنشستگان برای دریافت این وام چه کارهایی باید انجام دهند؟

پرداخت وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان با همکاری پلتفرم “تارا” ممکن شد. به گفته بانک رفاه کارگران، تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی که حقوقشان از طریق این بانک پرداخت می‌شود، می‌توانند از مزایای دریافت وام بدون ضامن استفاده کنند. همچنین برای این افراد در پلتفرم تارا امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های تحت پوشش نیز فراهم شده است. اما نحوه دریافت این وام چگونه است؟

بیشتر بخوانید: وام بدون ضامن و وثیقه بلوبانک فعال شد [+مبلغ و شرایط بازپرداخت]

پرداخت وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان

بانک رفاه کارگران با همکاری شرکت تارا، برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی که پرداخت حقوق آن‌ها از طریق بانک رفاه انجام می‌شود، امکان خرید اعتباری و دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه را فراهم کرده است.

بنا بر تفاهم‌نامه‌ای که برای دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه و امکان خرید اعتباری میان بانک و شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، منعقد شده، امکان تخصیص اعتبار بدون ضمانت و وثیقه در بستر اپلیکیشن تارا، فراهم شده است.

پرداخت وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان

نحوه دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه

بازنشستگان و مستمری‌بگیران با ورود به نشانی beta.refah-bank.ir و ثبت اطلاعات رفاه‌کارت خود که رمزپویای آن فعال است، می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را تکمیل و سپس به صفحه‌ی اعتبارسنجی هدایت شده تا حداکثر توان بازپرداختشان را مشاهده کنند. نکته مهم این که باید طرح کیف پول الماس را برای این منظور انتخاب کنند.

پس از آن با نصب اپلیکیشن تارا به نشانی tara360.ir می‌توانند کیف پول الماس و مبلغ اعتبار تخصیصی خود را ببینند.

استفاده از طرح کیف پول الماس مزایایی همچون عدم نیاز به ضامن و وثیقه، بازپرداخت دوماهه بصورت خودکار، بازپرداخت بدون کارمزد، عدم نیاز به ثبت‌نام حضوری، عدم نیاز به کارت فیزیکی و قابلیت استفاده از شبکه‌ی وسیعی از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین (از جمله فروشگاه‌های افق کوروش) دارد.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی برای خرید اعتباری می‌توانند از طریق بخش پذیرندگان به بیش از ۴۵۰۰ نقطه‌ی فروشگاهی و خدماتی طرف‌ قرارداد با تارا، هم حضوری(سراسر کشور) و هم برخط (آنلاین) از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، هایپرفامیلی، گندم طلایی، اُکالا و … دسترسی داشته باشند و به‌صورت اعتباری از آن‌ها خرید کنند.

بازپرداخت این اعتبار و تسهیلات، هیچ کارمزدی ندارد و طی دو ماه، از محل پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌­بگیران، کسر خواهد شد.

علاقه‌مندان به استفاده از تسهیلات بدون ضامن بانک رفاه می‌توانند از طریق سایت تارا به نشانی tara360.ir یا کافه‌بازار، اپلیکیشن تارا را نصب و اعتبار خود را خرج کنند.

بازنشستگان و مستمری­‌بگیران می‌توانند در صورت بروز مشکل و یا سوال با مراجعه به نشانی https://tara360.ir/refah و یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی تارا با شماره‌های ۱۵۷۳ یا ۸۸۲۰۰۰۴۵ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر