;
coinex

آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو نیز منتشر شد. این گوشی که یکی از بهترین گوشی قاتل پرچمدار حال‌حاضر جهان است، چندی پیش توسط شیائومی معرفی شد.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد. سری گوشی‌های شیائومی که بعد از عدد اصلی حرف “T” دارند را باید به‌عنوان تاپ‌ترین قانل پرچمدارهای دنیا بنامیم. این گوشی‌ها با جدیدترین و قدرتمندترین مشخصات سخت‌افزاری وارد بازار می‌شوند. حال شیائومی 12T Pro به‌عنوان جدیدترین عضو این خانواده، جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو منتشر شد

MIUI 14 جدیدترین نسخه‌ی پوسته‌ اندرویدی شیائومی است. این رابط‌ کاربری برپایه‌ اندروید ۱۳ توسعه یافته و در مقایسه با نسخه‌های قبلی، پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های متعددی روی آن اعمال شده است. شرکت چینی همچنین قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از ابزارک‌های بیشتر، انیمیشن‌های بهینه‌شده، بازطراحی آیکون‌ها و موارد دیگر را در این آپدیت ارائه کرده است. البته شیائومی در انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۳ نسبت‌ به رقبای خود کمی تأخیر داشت.

شیائومی اخیراً به‌روزرسانی MIUI 14 را برای پوکو X4 GT نیز منتشر کرده است و اکنون دارندگان گوشی شیائومی 12T Pro نیز می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند. جدیدترین نسخه‌ی پوسته‌ی اندرویدی شیائومی برپایه‌ی اندروید ۱۳ با شناسه‌ ساخت V14.0.6.0.TLFEUXM ارائه می‌شود. گوشی شیائومی 12T پرو در سال ۲۰۲۲ با MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ به‌بازار عرضه شد و بنابراین، MIUI 14 اولین به‌روزرسانی بزرگ گوشی مذکور است. انتظار می‌رود این دستگاه دو به‌روزرسانی بزرگ MIUI و اندروید و همچنین سه‌ سال وصله‌های امنیتی را دریافت کند.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو منتشر شد

در ادامه فهرست مهم‌ترین تغییرات MIUI 14 برای شیائومی 12T Pro را مرور می‌کنیم. گفتنی است وصله‌ی امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ نیز روی این آپدیت اعمال شده است.

تغییرات مهم Xiaomi 12t Pro:

  • استفاده‌ی بهینه‌تر از حافظه که به پایداری و حفظ سرعت دستگاه در استفاده‌های طولانی‌مدت کمک می‌کند.
  • تغییرات گسترده در جزئیات مربوط به شخصی‌سازی رابط‌ کاربری.

امکانات شخصی‌سازی Xiaomi 12t Pro:

  • اکنون نمادهای مختلف رابط کاربری ظاهر جدیدی به صفحه‌ گوشی شما می‌بخشد. با به‌روزرسانی صفحه‌ اصلی و تم‌ها، می‌توانید از نمادهای Super استفاده کنید.
  • دسترسی آسان‌تر به پوشه‌های صفحه‌ی اصلی برنامه‌هایی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید، به‌طوری که فقط با یک ضربه بتوانید آن‌ها را اجرا کنید.

ویژگی‌ها و تغییرات دیگر Xiaomi 12t Pro:

جست‌وجو‌ی پیشرفته‌تر در بخش تنظیمات که اکنون با سابقه‌ی جست‌وجو و دسته‌بندی‌ها در نتایج، باعث می‌شود همه‌چیز بسیار واضح‌تر به‌نظر برسد.

MIUI 14 به‌میزان درخورتوجهی ساده‌تر شده است و از حافظه‌ی کمتری استفاده می‌کند. معماری موتور فوتونیک در این به‌روزرسانی، به اجرای نرم‌تر و سریع‌تر برنامه‌های کاربردی سیستم و برنامه‌های جانبی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر