;
coinex

تاریخ انتشار سریال برلین (Berlin)، اسپین‌آف مانی‌هایست با انتشار یک تریلر اعلام شد [+مجموعه تصاویر]

تاریخ انتشار سریال برلین (Berlin) به عنوان اسپین‌آف سریال محبوب مانی هایست با انتشار یک تریلر کوتاه و چند تصویر رسما اعلام شد.

خانه کاغذی که آن را با نام مانی هایست نیز می‌شناسیم، یکی از موفق‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی نتفلیکس بود که در زمان پخش طرفداران زیادی داشت و حتی نسخه‌ای کره‌ای از آن هم ساخته شد.

در نتیجه محبوبیت بالای این سریال و همزمان با پایان داستان اصلی، نتفلیکس رسما اعلام کرد که قصد دارد اسپین آف Money Heist را بسازد. این اسپین آف حول شخصیت برلین می‌چرخد و نام سریال نیز Berlin است. پیش از این اعلام شده بود که این سریال در سال 2023 منتشر می‌شود اما حالا اطلاعات و تصاویر جدیدی از این اثر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی معرفی شد

تریلر تاریخ انتشار سریال برلین

لحظاتی پیش و با انتشار یک تیزر ویدیویی رسما اعلام شده که سریال Berlin که اسپین‌آفی بر سریال محبوب اسپانیایی Money Heist با محوریت شخصیت «برلین» است در ماه دسامبر 2023 (آذر/دی ۱۴۰۲) از نتفلیکس منتشر خواهد شد. نخستین تیزر ویدیویی سریال Berlin را در ادامه ببینید:

برلین که او را با نام آندرس دِ فونولوسا نیز می‌شناسیم، یکی از شخصیت‌های محبوب مانی هایست بوده که ویژگی های رفتاری سایکوپاتیک اما کاملاً منطقی (دوری کامل از احساسات) دارد.

وی رهبر تیم سارقان در دو فصل اول بود. یکی از ویژگی‌های برجسته این شخصیت بی خیالی و حفظ خونسردی‌ است که حتی در شرایط بحرانی نیز به او در پیشبرد برنامه‌ها و نجات جان اعضای تیم کمک می‌کند.

الکس پینا، خالق سریال اصلی، شورانر این اسپین‌آف نیز خواهد بود و همچین استر مارتینز لوباتو (از نویسندگان سریال Money Heist و از خالقان سریال Vis a Vis) یکی از نویسندگان سریال «برلین» است. نخستین تصاویر منتشر شده از این سریال را نیز در ادامه ببینید:

تاریخ انتشار سریال برلین (Berlin)، اسپین‌آف مانی‌هایست با انتشار یک تریلر اعلام شد [+مجموعه تصاویر]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام تاریخ انتشار سریال برلین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر