;
coinex

تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت امضا شد

با امضای تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت همکاری آنان آغاز شد. علی بابا به‌عنوان یک شرکت حوزه گردشگری و سفر در ایران شناخته شده است.

تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت به امضای دوطرفین رسید. شرکت علی‌بابا به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات سفر، تفاهم‌نامه 3 ساله‌ای با دانشگاه علم و صنعت با هدف تقویت تعامل حوزه صنعت و دانشگاه امضا کرد. علی‌بابا معتقداست که تعامل با دانشگاه یکی از تأثیرگذارترین عوامل پیشرفت روزافزون صنعت کشور در دنیای امروزی است.

بیشتر بخوانید: وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها [+شرایط و نحوه دریافت]

تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت امضا شد

«مجید حسینی‌نژاد»، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا، با اعلام خبر تفاهم‌نامه همکاری 3 ساله علی‌بابا و دانشگاه علم و صنعت، این تفاهم‌نامه همکاری را تلاشی برای ارتباط مستقیم با محیط‌های دانش‌بنیان توصیف کرد و گفت هدف علی‌بابا در ادامه این فرایند کمک به دانشجویان در راستای اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده‌شان است.

به نقل از روابط عمومی علی‌بابا، مدیرعامل علی‌بابا با تأکید بر اینکه در تمامی این سال‌ها ایده‌های واگرای متخصصان این کسب‌وکار که حاصل دانش فنی بالای آن‌هاست، باعث شده علی‌بابا سطح متفاوتی از خدمات در حوزه گردشگری را به مردم ارائه دهد، گفت:

به‌عنوان سازمانی که همواره ارزش به‌کارگیری دانش نخبگان کشور را درک کرده و به‌دنبال شکستن مرزهای فکری و عملیاتی بوده است، از هر تلاشی برای ارتباط مستقیم با محیط‌های دانش‌بنیان، به‌خصوص دانشگاه استقبال می‌کنیم.

تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت امضا شد

او همچنین نسبت به نهایی‌شدن تفاهم‌نامه با دانشگاه علم و صنعت ابراز خوشحالی کرد و گفت: «این تفاهم‌نامه به علی‌بابا کمک خواهد کرد تا حد اعلای تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات فعلی، از دریچه علمی-تحقیقاتی به‌کار گیرد.»

به گفته بنیان‌گذار علی‌بابا، هدف بعدی این کسب‌وکار، بودن در کنار دانشجویان و کمک به آن‌ها برای اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده‌شان است. حسینی‌نژاد با توضیح اینکه برگزاری کارگاه‌های تجربی توسط مدیران علی‌بابا، مشاوره در مسیر آینده شغلی به دانشجویان و تشریح نیازهای فعلی صنعت و نیز حمایت‌های مادی و معنوی از فعالیت‌های جاری آن‌ها در این راستا است، گفت:

شک نداریم که این تعامل پیوسته و نزدیک، درنهایت به تسهیل فرایند جذب این استعدادها در علی‌بابا ختم می‌شود؛ چرا که ایجاد پلی بین نیازهای صنعت و توان علمی دانشگاه همیشه باعث ایجاد ارزش افزوده برای همه طرف‌ها خواهد شد.

براساس توضیحات علی‌بابا، ارتباط با دانشگاه یکی از عوامل تأثیرگذار بر پیشرفت روزافزون صنایع مختلف در دنیای امروز است. اهمیت این موضوع تا جایی است که علاوه بر تمایل شرکت‌ها، به‌خصوص در اکوسیستم استارتاپی، بسیاری از دانشگاه‌ها، مرکزی مجزا برای این ارتباط تعریف کرده‌اند.

تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت امضا شد

برای نمونه اقدامات این‌چنینی گاهی در قالب واحدی تحت عنوان «ارتباط با صنعت» دنبال می‌شود یا برخی دانشگاه‌ها با احداث «پارک علم و فناوری» درصدد تعامل حداکثری با صنعت هستند.

شرکت سفرهای علی‌بابا نیز که به کمک تکنولوژی توانسته است در مدت زمان ۸ سال فعالیتش، راه‌حل‌های جدیدی در صنعت گردشگری ایجاد کند و رفتار جامعه را به خرید مطمئن آنلاین تغییر دهد، این‌بار به هدف ایجاد همکاری‌های آموزشی-پژوهشی و گسترش تعامل با نخبگان کشور، در تازه‌ترین اقدامش تفاهم‌نامه‌ای ۳ساله با دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت به امضا رسانده است.

بررسی نیازهای دو طرف به فناوری‌های نوین، حمایت مادی و معنوی از رخدادهای تعاملی دانشگاه، بازدیدهای دوطرفه و تربیت نیروی انسانی متخصص از دیگر مواردی است که دو طرف برای گسترش همکاری‌ها در متن تفاهم‌نامه قید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تفاهم‌نامه همکاری علی بابا و دانشگاه علم و صنعت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر