;
coinex

مایکروسافت نسخه‌های سفارشی ChatGPT را برای کسب‌وکارها عرضه می‌کند

آنطور که پیداست، مایکروسافت قصد دارد نسخه‌های سفارشی ChatGPT را برای کسب‌وکارهای مختلف عرضه کند. این نسخه چه تفاوت‌هایی با نسخه معمولی دارد؟

نسخه‌های سفارشی ChatGPT به‌زودی توسط مایکروسافت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرکس که مایکروسافت را بشناسد، خوب می‌داند که این غول فناوری ساکن ردموند تمامی پلتفرم‌های خود را هم برای کاربران عمومی و هم سازمانی عرضه می‌کند که نسخه سازمانی این پلتفرم‌ها ویژگی‌های بیشتری نسبت‌به نسخه معمولی آن دارد.

چت‌بات ChatGPT نیز از این قاعده مستثنی نیست و نسخه سازمانی آن نیز با ویژگی‌های بیشتر و سفارشی‌سازی شده برای این سازمان‌ها منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رقیب جدید ChatGPT توسط علی بابا عرضه می‌شود

نسخه‌های سفارشی ChatGPT به‌زودی از راه می‌رسد

منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت می‌خواهد فناوری جدیدی را عرضه کند تا شرکت‌های بزرگ بتوانند با استفاده از فناوری ChatGPT، چت‌بات مخصوص به خود را بسازند. با این کار، نام مایکروسافت یا OpenAI دیگر در این چت‌بات‌ها دیده نخواهد شد و این هوش مصنوعی می‌تواند مطابق نیازهای هر شرکت عمل کند.

خبرگزاری CNBC می‌گوید از منابع آگاه خود اطلاع پیدا کرده است که مایکروسافت قصد دارد عرضه نسخه‌های سفارشی ChatGPT را ممکن کند. این فناوری در اختیار شرکت‌ها، مدارس و دولت‌ها قرار خواهد گرفت تا بتوانند چت‌بات خود را بسازند.

این منبع آگاه می‌گوید:

مایکروسافت آینده‌ای را در نظر دارد که در آن می‌تواند به مشتریان در ساخت چت‌بات‌های جدید یا بهینه‌سازی چت‌بات‌های فعلی کمک کند. برای مثال، این سرویس می‌تواند برای شرکت‌هایی مفید باشد که خدمات پشتیبانی مشتریان دارند.

نسخه‌های سفارشی ChatGPT به‌زودی از راه می‌رسد

مدل هوش مصنوعی فعلی در ChatGPT نمی‌تواند به اطلاعات مربوط به بعد از سال 2021 دسترسی داشته باشد، چون با این اطلاعات آموزش داده نشده است. اما این منبع آگاه مدعی است که مایکروسافت می‌خواهد چت‌بات‌های سفارشی کسب‌وکارها را با اطلاعات به‌روز در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مایکروسافت چند شب پیش از نسخه جدید موتور جستجوی بینگ و مرورگر اج رونمایی کرد که با نسخه ارتقایافته ChatGPT در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. این سرویس در پاسخ به سؤالات کاربران، مرجع اطلاعات خود را در پایین جواب‌ها ارائه می‌کند. منبع گزارش امروز می‌گوید که نسخه‌های سفارشی چت‌بات‌ها هم چنین قابلیتی خواهند داشت. گفتنی است که نسخه فعلی ChatGPT چنین امکانی ندارد.

به‌علاوه، این شرکت به مشتریان تجاری خود اجازه خواهد داد تا بتوانند پیش از تعامل با چت‌بات، پیامی را به کاربران خود نمایش دهند. دیگر قابلیتی که مایکروسافت عرضه خواهد کرد، امکان ارائه داده‌های شخصی به چت‌بات و اصلاح صدایی است که می‌تواند به چت‌بات داده شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نسخه‌های سفارشی ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر