;
coinex

اپرا از ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با محصولات خود داد

هنوز استفاده از هوش مصنوعی در دنیای فناوری بحث بسیار داغ و پرهیاهویی است و حالا نیز اوپرا قصد ادغام هوش مصنوعی ChatGPT در محصولات خود را دارد.

از همان آغاز معرفی ChatGPT برای عموم کاربران، جنجال‌های فراوانی در دنیای فناوری ایجاد شد. با اینکه این چت‌بات درحال‌حاضر به‌عنوان محصولی مستقل عرضه شده است اما شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا در تلاش ادغام هوش مصنوعی ChatGPT و قابلیت‌های آن در محصولات و خدمات خود هستند. حالا هم طبق گزارشاتی به‌نظر اوپرا قصد استفاده از این چت‌بات در محصولات خود را در برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت نسخه‌های سفارشی ChatGPT را برای کسب‌وکارها عرضه می‌کند

ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با محصولات اوپرا

رقابت در بخش هوش مصنوعی به‌طور واضح میان بزرگان فناوری دنبال می‌شود. به‌تازگی مایکروسافت نسخه‌ جدید بینگ را با فناوری OpenAI ادغام و گوگل نیز آزمایش‌ نمونه‌ اولیه‌ چت‌بات هوش منصوعی بارد را آغاز کرده است. البته Bard در نخستین پیش‌نمایش خود با ایراداتی در ارائه‌ پاسخ‌ دقیق روبرو شد. افزون‌براین، از پیش خبر داریم که شرکت چینی بایدو و همچنین علی‌بابا اقدامات بسیاری جهت حضور در بخش هوش منصوعی به انجام رسانده‌اند.

ادغام هوش مصنوعی ChatGPT

حالا طبق گزارش نئووین، Kunlun Tech به‌عنوان شرکت مادر اوپرا بیان داشته که از ChatGPT در محصولات خود بهره خواهد برد. این شرکت هنوز جزئیات گسترده‌ای درمورد تصمیم خود منتشر نکرده و فعلا اطلاعی از اینکه چنین اقدامی نیز شامل مرورگر اوپرا خواهد شد یا خیر در دست نداریم. افزون‌براین، مشخص نیست اوپرا از این چت‌بات هوش مصنوعی با چه روشی بهره خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که اوپرا هم‌اکنون 3.42 درصد از سهم بازار مرورگرها را در دست داشته که نسبت به سهم 66.39 درصدی گوگل کروم بسیار عدد کمی به‌نظر می‌رسد. بنابراین اصلا دور از ذهن نبوده که این شرکت قصد تقویت حضور خود در بازار مرورگرهای وب را داشته باشد و لذا به‌نظر حضور در دنیای چت‌بات هوش مصنوعی بسیار پر حرارت این روزها، یعنی ChatGPT می‌تواند انتخاب مناسبی برای چنین امری به حساب آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ادغام هوش مصنوعی ChatGPT در محصولات اوپرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر