;
coinex

اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک با کودکانه‌ترین دلیل ممکن!

یک اظهارنظر ساده باعث اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک شد. ایلان ماسک به کودکانه‌ترین شکل ممکن این فرد را اخراج کرد.

شاید برایتان جالب باشد که یک اظهارنظر بسیار ساده باعث اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک شد. این مهندس توییتر گفته بود که مشارکت کمتر از حد معمول کاربران توییتر با مالک و مدیرعامل فعلی این شرکت، به‌دلیل کاهش علاقه‌ مردم است. همین جمله ساده خشم اسلان ماسک را برافروخت و به‌راحتی این فرد را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: امکان ارسال توییت‌های طولانی در اختیار مشترکین توییتر بلو قرار گرفت

اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک خبرساز شد

هزینه‌ی ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید توییتر، نشان از علاقه‌ی بسیار زیاد او به شبکه‌ی اجتماعی مذکور دارد. البته این پلتفرم از زمانی که تحت سلطه‌ی ماسک درآمده، با مشکلات متعددی مواجه شده است. به‌عنوان مثال اخیراً بسیاری از کارکنان و مهندسان توییتر اخراج شده‌اند یا خودشان تقاضای استعفا داده‌اند به‌طوری‌که این شبکه‌ی اجتماعی اکنون حدود سه‌چهارم از کل کارمندانش را از دست داده است.

طبق گزارشی جدید، ماسک در چند روز اخیر به‌دلیل کم شدن سطح تعامل کاربران با حساب کاربری خود، یکی دیگر از مهندسان توییتر را اخراج کرد.

مدیرعامل توییتر به‌دلیل تعداد نسبتا کم سطح تعاملات و تأثیرگذاری توییت‌های اخیرش، جلسه‌ای با کارکنان شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت خود برگزار کرد. برخی مهندسان در پاسخ به شرایط موجود تلاش کردند با استفاده از داده‌ها نشان دهند شاید دلیل کاهش تعامل کاربران با حساب کاربری ماسک و توییت‌های او، خسته شدن آن‌ها از شنیدن درباره‌ او باشد.

کارمندان توییتر با ارائه‌ نمودار روندهای گوگل به مدیرعامل این شرکت نشان دادند میزان علاقه‌ مردم به ماسک، از آوریل ۲۰۲۲ تا کنون حدود ۱۰ برابر کاهش یافته است.

اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک خبرساز شد

ماسک نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، یکی از مهندسان توییتر را اخراج کرد. به گفته‌ی خبرنگاران، مدیرعامل تسلا و توییتر به مهندسی که در مورد کاهش علاقه‌ی مردم به او توضیح داده بود، گفت:

شما اخراج شده‌اید. اخراج شده‌اید!

براساس گزارش‌ها، ماسک از کارمندان توییتر درخواست کرده است زمان بیشتری را برای پیگیری تعداد دفعات توصیه‌ هریک از توییت‌های او به کاربران این شبکه‌ اجتماعی صرف کنند.

از زمان روی کار آمدن ماسک در توییتر، این شرکت با کاهش درآمدزایی و کاهش تعداد کاربران مواجه شده است. به گزارش گیزمودو، تعداد کاربران فعال ایالات‌متحده در توییتر در فاصله‌ بین ماه اکتبر ۲۰۲۲ تا ژانویه‌ی ۲۰۲۳ تقریباً ۹ درصد کاهش یافته است. برخی دلیل این کاهش را به ماسک نسبت داده‌اند و برخی دیگر می‌گویند کاهش کیفیت پلتفرم دلیل اصلی کم شدن کاربران است.

اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک خبرساز شد

ماسک پس‌ از تصاحب توییتر تغییراتی در این شبکه‌ اجتماعی اعمال کرده است که البته برخی از این ویژگی‌ها، خواسته‌ کاربران نبودند. از طرف دیگر گفته می‌شود شاید حساب‌های خصوصی این پلتفرم آنقدر که ادعا می‌شود خصوصی نباشند و مشکلاتی درمورد شمارنده‌ی بازدید پست‌ها وجود دارد که ظاهراً ماسک از آن بسیار ناامید شده است. به‌عنوان مثال خبرنگاری به‌نام تیلور لورنز متوجه شده با یک حساب خصوصی که هیچ دنبال‌کننده‌ای ندارد، برخی پست‌های او همچنان ده‌ها بازدید را ثبت کرده‌اند.

علاوه‌براین توییتر اخیراً با قطعی گسترده نیز مواجه شد. همچنین برخی کاربران با پیامی مواجه شده‌اند که به‌اشتباه به آن‌ها اعلام می‌کرد به حداکثر محدودیت تعداد ارسال توییت در روز رسیده‌اند. گفتنی است توییتر درحال‌حاضر محدودیت ارسال ۲۴۰۰ توییت در هر ۲۴ ساعت را دارد اما هشدار محدودیت توییت‌ها به‌اشتباه برای کاربران نمایش یافت.

اگرچه منشأ قطعی گسترده‌ی اخیر توییتر در ابتدا نامشخص بود، اما مدت کوتاهی پس‌ از این اتفاق مشخص شد یکی از کارمندان به‌طور ناخواسته، سرویس داخلی پلتفرم که محدودیت‌های میزان استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی را تعیین می‌کند، حذف کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر