;
coinex

اختلال توییتر در نتیجه کمبود کارمند ؛ اخراج‌هایی که دردسرساز شده‌اند!

توییتر چهارشنبه پس از حذف تصادفی اطلاعات توسط یک کارمند دچار اختلال شد. اختلال توییتر در نتیجه کمبود کارمند اما به یک بحران بزرگ بدل شد.

خبرنامه حوزه فناوری «پلتفرمر» در گزارشی بیان داشت که اختلال بزرگ توییتر در چهارشنبه گذشته، به‌دنبال اشتباه یک کارمند، در حذف اطلاعات مهمی از یک سرویس داخلی اتفاق افتاده است. شکل‌گیری این اختلال منجر به عدم امکان ارسال یا بازنشر توییت شد و کاربران با پیام خطایی با این عنوان که شما به سقف روزانه ارسال پیام رسیده‌اید، مواجه شدند.

طبق اظهارات توییتر، سقف روزانه، 2400 توییت اعلام شد، اما در روز چهارشنبه حتی کاربرانی که اصلا توییتی هم ارسال نکرده بودند با این پیام خطا مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: امکان ارسال توییت‌های طولانی در اختیار مشترکین توییتر بلو قرار گرفت

اختلال توییتر در نتیجه کمبود کارمند

در یک پیام خصوصی که توسط اینسایدر نیز منتشر شده، یک کارمند توییتر اتفاقات مذکور را تحت عنوان یک اختلال گسترده تشریح کرده بود. پس از گذشت حدود 90 دقیقه از ارسال گزارش کاربران مبنی بر وجود این مشکل، توییتر در اعلامیه‌ای بیان داشت:

«این پلتفرم ممکن است آن طور که انتظار می‌رفت برای بعضی از شما کار نکند؛ بابت مشکل پیش آمده متاسفیم. از این مساله آگاه بوده و برای رفع آن تلاش می‌کنیم».

روز پنج‌شنبه پلتفرمر در گزارشی اشاره داشت که این اختلال از آن جهت رقم خورده که دیتای مربوط به نرخ محدودیت توییت از سرویس داخلی توییتر، به صورت اتفاقی حذف شده و در واقع قطعی توییتر در نتیجه کمبود کارمند به دنبال اخراج گروهی بوده که روی این سرویس کار می‌کردند و در نوامبر این شرکت را ترک کرده‌اند.

قطعی توییتر در نتیجه کمبود کارمند

ماسک در آن ماه و در یک نیمه شب ضمن ارسال اولتیماتومی به همه کارمندان توییتر از آمادگی آن‌ها برای کار سخت خبر داده و گفته بود در صورت عدم پذیرش چنین سیاستی باید توییتر را ترک کنند. وی به کارکنان توییتر اعلام کرد که باید ساعات طولانی و به صورت فشرده کار کنند تا نسخه توییتر 2.0 را ارائه کنند.

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، تعداد کارمندان این شبکه اجتماعی بیش از دو سوم کاهش یافته است و از 7 هزار نفر، به حدود 2300 نفر رسیده است. به هر حال ایجاد این اختلال منجر به ارائه انتقاداتی از جک دورسی، یکی از موسسان توییتر شد که پیش از این، با حمایت از خرید توییتر توسط ایلان ماسک سروصداهای بسیاری به‌پا کرده بود. مطابق با گزارش بیزینس اینسایدر، دورسی در شبکه اجتماعی غیرمتمرکز نوستر نوشته است: «سابق بر این، هر زمان سرویسی دچار اختلال می‌شد، مردم به توییتر می‌رفتند تا درباره آن صحبت کنند».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اختلال توییتر در نتیجه کمبود کارمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر