;
coinex

آغاز ادغام هوش مصنوعی Bard با سیستم عامل کروم

ادغام هوش مصنوعی Bard با سیستم عامل کروم به‌زودی آغاز می‌شود. آیا کروم OS می‌تواند سهم خود در بازار دسکتاپ را بهبود بخشد؟

ادغام هوش مصنوعی Bard با سیستم عامل کروم بعد از موتور جست‌وجوی گوگل، به‌زودی آغاز خواهد شد. سیستم‌عامل Chrome OS که یک نسخه از سیستم‌عامل دسکتاپ و کم‌حجم گوگل است، بیشتر در مدارس و دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما آیا با ادغام هوش مصنوعی Bard به این سیستم‌عامل، گوگل می‌تواند سهم خود در بازار دسکتاپ را افزایش دهد؟

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جدید مایکروسافت منجر به افزایش قدرت یادگیری دانش‌آموزان در ریاضیات می‌شود

ادغام هوش مصنوعی Bard با سیستم عامل کروم

گوگل چند روز پیش از هوش مصنوعی Bard رونمایی کرد و حالا این شرکت می‌خواهد آن را به سیستم‌عامل کروم اضافه کند. درحقیقت گوگل کار آوردن بارد به کروم اواس را آغاز کرده است.

استفاده از چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و درحقیقت، معرفی ChatGPT باعث شده است تا بازار بیش از هر زمان دیگری به چت‌بات‌ها توجه کند. این چت‌بات به‌اندازه‌ای محبوب شده است که گوگل احساس خطر کرده و سبب شده تا عجولانه از Bard رونمایی کند.

ادغام هوش مصنوعی Bard با سیستم عامل کروم

گوگل ظاهراً می‌خواهد بارد را به محصولات مختلف خود اضافه کند؛ درست مانند کاری که مایکروسافت درحال انجام آن با ChatGPT است. مایکروسافت نسخه پیشرفته‌تر ChatGPT را با بینگ ادغام می‌کند و همچنین به برنامه‌های آفیس هم به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند.

یکی از محصولاتی که گوگل می‌خواهد Bard به آن اضافه شود، سیستم‌عامل کروم است. براساس تغییرات کد، کروم اواس به «جستجوی مکالمه‌محور» به‌عنوان یک قابلیت آزمایشی، مجهز می‌شود که با توجه با نامش، ظاهراً با بارد در کروم اواس روبه‌رو هستیم.

درون کدهای کروم اواس عنوان Brad وجود دارد که احتمالاً از قصد متفاوت با Bard نوشته شده است. طبق بررسی کدها، اگر کاربر فلگ جستجوی مکالمه‌محور را فعال کند، کروم او‌اس ویژگی‌های جستجوی داخلی لانچر را غیرفعال می‌کند و این قابلیت‌ها با گفت‌وگو با بارد جایگزین می‌شوند.

با توجه به اینکه گوگل هنوز درحال آزمایش این ویژگی برای سیستم‌عامل کروم است، احتمالاً شاهد تغییراتی در طراحی آن باشیم. بااین‌حال، بارد در کروم‌بوک‌ها در یک صفحه جداگانه و مشابه با گوگل استیستنت باز می‌شود.

گوگل می‌خواهد Bard را به موتور جستجویش هم اضافه کند تا قادر به رقابت با بینگ جدید مایکروسافت با هوش مصنوعی OpenAI باشد. بااین‌حال برخلاف ChatGPT، بارد در دموی رسمی گوگل اشتباه داشت و نه‌تنها باعث کاهش 100 میلیارد دلاری ارزش بازار آلفابت شد، بلکه معرفی عجولانه‌اش نارضایتی کارمندان گوگل را هم در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ادغام هوش مصنوعی Bard با سیستم عامل کروم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر