;
coinex

قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام با تقلید از تلگرام معرفی شد

قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام معرفی شد. این قابلیت از سالها پیش در اختیار کاربران پیام‌رسان تلگرام قرار گرفته بود. چگونه در اینستاگرام کانال ایجاد کنیم؟

قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام همانند چیزی که پیش‌تر در تلگرام دیده‌ایم معرفی شد. تقلید از تلگرام برای شبکه اجتماعی تحت‌نظارت متا می‌تواند برای آن گران تمام شود. چراکه مارک زاکربرگ و واتس‌اپ پیش‌تر در خبری تلگرام را متهم به عدم وجود امینیت در پیام‌رسانش کرده بودند. حالا تقلید یکی از بهترین ویژگی‌های این پیام‌رسان برای مجموعه تحت نظارت مارک‌زاکربرگ یک آبروریزی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ رسما معرفی شد

قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام در دسترس قرار گرفت

همان‌طور که می‌دانید تلگرام مدت‌هاست که قابلیت ایجاد کانال را در اختیار کاربران خود قرار داده و حالا اینستاگرام نیز به تقلید از این پیام‌رسان اقدام به ارائه چنین قابلیتی کرده است. با این قابلیت، خالقان محتوا می‌توانند پست‌ها و پیام‌های خود را برای افراد بسیار زیادی که آن‌ها را از طریق یک کانال اینستاگرامی دنبال می‌کنند منتشر نمایند‌. دنبال‌کنندگان کانال‌ها قادر به پست کردن چیزی در کانال‌ها نخواهند بود، اما خواهند توانست با ایموجی به پست‌ها و نظرسنجی‌ها واکنش نشان دهند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نیز با ایجاد کانالی به نام Meta Channel کاربران را تشویق به استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام کرده است. در این کانال، اخبار و اطلاعات مربوط به محصولات متا منتشر خواهد شد و زاکربرگ گفته اخبار متا ابتدا در این کانال پخش خواهد شد. بنابراین برای کسانی که اخبار متا را پیگیری می‌کنند کانال Meta Channel اهمیت زیادی می‌تواند داشته باشد. ‌

قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام در دسترس قرار گرفت

به‌گفته زاکربرگ:

قابلیت ایجاد کانال، در ماه‌های آینده برای اپلیکیشن‌های مسنجر و فیس‌بوک نیز ارائه خواهد شد.

این قابلیت هم‌اکنون در حال تست شدن با تعداد محدودی از خالقان محتوا مثل Chloe Kim و Valkyrae است و ظاهرا برای یک لیست انتظار نیز برای این قابلیت ایجاد شده که ظرفیت آن فعلاً تکمیل است.

اگر شما به این قابلیت دسترسی دارید می‌توانید از اینباکس اینستاگرام خود شروع به ایجاد یک کانال کنید و به‌زودی قادر به پین کردن لینک کانال در پروفایل خود برای دسترسی راحت‌تر دیگران خواهید بود. کانال‌های اینستاگرام برای همه فالوورهای شما قابل بازشدن خواهد بود، اما می‌توانید آن را محدود به مشترکین پولی کنید.

قابلیت کانال اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید برای تولیدکنندگان محتوا خواهد بود و باید ببینیم که بازخورد آن در بین کاربران چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر