;
coinex

لایو مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز و حضور هانده در برنامه Tek Yürek

ویدیویی لایو اینستاگرام مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز را که در آن درخواست کمک برای تهیه ارزاق می‌کنند، تا به زلزله زدگان بفرستند در ادامه تماشا کنید.

لایو اینستاگرام مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز

بعد از فاجعه دردناک زلزله 7.8 ریشتری که در شهر قهرمان مرعش ترکیه به وقوع پیوست، تعداد کثیری از شهروندان ترکیه و سوریه جان خود را از دست دادند. برخی از شهرها نیز به طور کامل ویران شدند. عملیات جستجو و نجات کماکان درحال یافتن جسد‌ها و یا بازماندگان هستند.

خانواده برخی از هنرمندان نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند. از همان روزهای اول بسیاری از بازیگران، خوانندگان و افراد مشهور ترکیه هم کمک مالی کردند و هم در تهیه ارزاق و امداد رسانی دست به عمل شدند.

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که قرار است از شبکه فاکس پخش شود!

هانده ارچل و بوراک دنیز در برنامه Tek Yürek

کمک مالی بازیگران و خوانندگان کشور ترکیه برای زلزله زدگان

برخی نیز از طریق موسسه‌های خیریه اقدام به کمک کردند. جان یامان، هانده ارچل، حسن جان کایا، بوراک دنیز، ابراهیم چلیک کول، بوراک و فحریه اوزچیویت، دانلا بیلیچ و جمال جان، پینار دنیز و کاعان ییلدیریم، سرنای ساری کایا، مورات بوز، اورچون و آراس بولوت اینملی، ابرو گوندش، سیبل جان، هولیا آوشار و بسیاری دیگر، از جمله کسانی هستند که کمک کردند.

فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان

برخی از افراد نیز سرپرستی کودکان بازمانده را برعهده گرفتند. خواهر هانده ارچل، غمزه ارچل و شوهرش، جانر ییلدیریم، درخواست سرپرستی یکی از کودکان را دادند. حسن جان کایا و زینب باستیک نیز اعلان کردند که سرپرستی مادی و معنوی برخی از کودکان را برعهده خواهند گرفت.

جذاب‌ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و مشترک با هانده ارچل

کمک بوراک دنیز و هانده ارچل به زلزله زدگان

در ادامه ویدیویی از کمک بوراک دنیز و هانده ارچل به زلزله زدگان را تماشا می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر