;
coinex

تا 150 میلیون تومان افزایش قیمت خودرو تنها در یک روز ؛ واکنش بازار به توقف 206!

بازار آشفته خودرو همچنان در نوسان وحشتناکی به سر می‌برد و حالا شاهد 150 میلیون تومان افزایش قیمت خودرو تنها در یک روز هستیم.

وضعیت بازار خودرو در ماه‌های اخیر و به خصوص همزمان با افزایش شدید نرخ دلار، نوسانات شدیدی را تجربه کرده که عمدتا صعودی بوده‌اند. در این بین قیمت برخی محصولات داخلی و خارجی به طرز شگفت‌آوری افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: احتمال بازگشت 206 به خط تولید ایرانخودرو

تا 150 میلیون تومان افزایش قیمت خودرو تنها در یک روز

قیمت خودرو همچنان نوسانات زیادی را طی می‌کند. به طوری که خودروی لاماری تنها طی یک روز ۱۵۰ میلیون تومان گران شد و به دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسید.

خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ هم نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون تومان دیگر گران‌ شد تا در نهایت با رقم ۵۶۰ میلیون تومان در بازار معامله شود.

تا 150 میلیون تومان افزایش قیمت خودرو تنها در یک روز ؛ واکنش بازار به توقف 206!

پیش‌بینی می‌شود روند افزایش قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه پیدا کند و خودروها هم‌گام با افزایش نرخ دلار گران‌ شوند. به نظر می‌رسد این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد اما مانند هر سال، در دو ماه ابتدایی سال جدید، بازار در رکود قرار می‌گیرد و قیمت‌ها نیز به روند صعودی خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره 150 میلیون تومان افزایش قیمت خودرو تنها در یک روز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر