;
coinex

پژو 207i تیپ 5 رسما معرفی شد [+زمان عرضه، قیمت و تصاویر]

پژو 207i تیپ 5 توسط ایران خودرو معرفی شد. نکته عجیبی که در این مدل خودرو وجود دارد، تعداد آپشن‌های کمتر آن نسبت‌ به دیگر مدل‌های همین خودرو است.

پژو 207i تیپ 5 با کاهش آپشن‌ها نسبت‌ به مدل‌های دیگر 207 توسط شرکت ایران خودرو معرفی شد. تولید و عرضه این مدل 207 با اعلام خبر توقف تولید پژو 206 همراه شد و این هاچبک پرطرفدار نیز مانند پژو 405 و پراید 131 به خاطره‌ها پیوست. براساس حدس و گمان‌ها، انتظار می‌رود پژو 207i جدید از فروردین سال 1402 با قیمتی بیشتر از 206 تیپ 5 وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید: نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو بهمن 1401 منتشر شد

پژو 207i تیپ 5 با آپشن‌های کمتر معرفی شد

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا نسخه کم آپشن و پایه پژو ۲۰۷ را با نام تیپ ۵ به بازار عرضه کند. پژو ۲۰۷ از نظر امکانات و تریم داخلی متفاوت با نسخه‌های رایج این هاچ بک کلاس B است.

با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ مشخص شد که ایران خودرو می‌خواهد تا به نوعی این خودرو را در خط تولیدش نگه دارد. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ تفاوتی در بحث فنی ندارد و بیشتر در بخش تریم داخلی و سطح امکانات رفاهی با نسخه‌های رایج متفاوت است.

پژو 207i تیپ 5 با آپشن‌های کمتر رسماً معرفی شد

امکانات، زمان عرضه و جدول مشخصات پژو ۲۰۷ تیپ ۵

۲۰۷ آی تیپ ۵ به دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه اتوماتیک، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، چراغ روشنایی روز، شیشه‌های برقی جلو و عقب، آینه برقی با گرمکن، صندلی های تاشو عقب، بلوتوث و… مجهز است. این خودرو در بحث طراحی کابین با پژو ۲۰۶ برابر بوده و قالب داشبورد آن مانند ۲۰۷i فعلی نیست. برای همین امکاناتی مانند دوربین عقب، کروز کنترل، نمایشگر لمسی و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان در این تیپ ۲۰۷i دیده نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ احتمالاً از ابتدای سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه می‌شود. این خودرو قیمتی بیشتر از ۲۰۶ تیپ ۵ دارد و قرار است تا با قیمتی کمتر از ۲۰۷ دنده‌ای فعلی به بازار بیاید. هنوز ایران خودرو به صورت رسمی اعلام نکرده است که چه زمانی پیش فروش تیپ پایه ۲۰۷ تیپ ۵ آغاز می‌شود. اما احتمال دارد تا اولین پیش فروش این خودرو تا پایان ساری جاری انجام شود.

پژو 207i تیپ 5 با آپشن‌های کمتر رسماً معرفی شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص پژو 207i تیپ 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    فقط با اعتراض امکان پذیره همگی باید جلوی ساختمان شورای رفاقت با ایران خودرو حاضر شویم و جلوی فساد با این آشکاری را گرفت ما این بار سکوت نمی کنیم

    پاسخ

    فردی که داخل شواری رقابت قیمت این خودرو را برای ایران خودرو اعلام کرده فلج بوده که نتوانسته داخل ماشین را نگاه کنه واین را گذاشته باید پول اضافه گرفته شده بر گردد به مصرف کننده

    پاسخ

    چرا قیمت کارخانه 207 تیپ 5 اینقدر زیاده؟
    لطفا پیگیری کنید

    پاسخ