;
coinex

طرح فروش آرین دیزل 7 اسفند 1401 در بورس کالا؛ سه کامیونت جک و کشنده شاکموتو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش آرین دیزل 7 اسفند 1401 آغاز خواهد شد. شرکت آرین دیزل از یکشنبه قصد دارد فروش سه کامیونت جک و کشنده شاکموتو را آغاز کند.

طرح فروش آرین دیزل 7 اسفند 1401 با عرضه سه کامیونت جک و کشنده شاکموتو به زودی آغاز خواهد شد. طبق اعلام این شرکت، خودروهای حاضر در این طرح فروش در بورس کالا به معرض فروش قرار داده خواهند شد. شرکت آرین دیزل همچنین به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با فرایند خرید خودرو از بورس کالا چند فیلم آموزشی در وب‌سایت خود قرار داده که متقاضیان می‌توانند با رفتن به این وب‌سایت از ویدئوهای آموزشی گفته شده بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش راین R3 اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش آرین دیزل 7 اسفند 1401 آغاز می‌شود

با توجه به نیاز و همچنین عرضه هرچه بیشتر محصولات کار و تجاری، آرین دیزل از هفته آینده عرضه سه کامیونت ۶، ۸.۵ و ۹ تن خود را در بورس کالا آغاز خواهد کرد. درواقع، این شرکت سراغ بخشی از بازار رفته است که در حال حاضر عرضه‌های چندانی در آن صورت نمی‌گیرد و در مقابل، تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. این مسئله موجب می‌شود در شرایط اقتصادی این روزهای کشور و همچنین افزایش نرخ ارز، قیمت این محصولات افزایش پیدا کند.

این افزایش از یک سو، قدرت خرید مصرف‌کنندگان را کاهش خواهد داد و از سوی دیگر، تقاضاهای سفته‌گرانه در این بازار را افزایش خواهد داد. به همین علت، آرین دیزل برای هدف‌دهی به خریدهای مصرفی این سه کامیونت و کشنده شاکموتو x5000 خودرو را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

طرح فروش آرین دیزل 7 اسفند 1401 آغاز می‌شود

آرین دیزل، تولیدکننده‌ای که سابقه تولید ون، مینی بوس و کامیونت‌های JAC را در کارنامه خود دارد، به تازگی، کشنده شک موتو X5000 را نیز به تولید رسانده است و قصد عرضه آن را در بورس کالا دارد. در واقع، این اولین عرضه شاکموتو x5000 است که توسط آرین دیزل انجام خواهد شد.

در همین حال، آرین دیزل برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید از بورس کالا و چگونگی طی مراحل آن، آن چه لازم است در ویدیویی آماده و در سایت خود بارگزاری کرده است. علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر و دیدن ویدیو می‌توانند به آدرس www.arian-diesel.com مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش آرین دیزل 7 اسفند 1401چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر