;
coinex

نخستین آپدیت سری گلکسی S23 منتشر شد

نخستین آپدیت سری گلکسی S23 عرضه شد. پرچمدارهای تازه رسیده سامسونگ اولین آپدیت‌های نرم‌افزاری خود را دریافت کردند.

نخستین آپدیت سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد. پرچمداران جدید غول کره‌ای فناوری جهان در مدت‌زمان کوتاهی که وارد بازار شدند، اولین آپدیت‌های نرم‌‌افزاری خود را دریافت کردند. آنچه که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، این آپدیت صرفاً بهبودهای امنیتی دستگاه را شامل می‌شود که به اصطلاح وصله امنیتی ماه فوریه 2023 گوگل خوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک ؛‌ ضعیف‌تر از پرچمدار دو سال پیش شیائومی!

نخستین آپدیت سری گلکسی S23 منتشر شد

مدت‌زمان کمی از ورود گوشی‌های سری گلکسی S23 به بازار می‌گذرد، بااین‌وجود حالا سامسونگ تصمیم به انتشار اولین آپدیت برای این محصولات گرفته است. این آپدیت کوچک، جدیدترین پچ امنیتی اندروید را برای پرچمدارهای سامسونگ به‌همراه می‌آورد و همچنین باگ‌های امنیتی آن‌ها را برطرف می‌کند.

گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا با پچ امنیتی ماه ژانویه در اختیار خریداران قرار گرفتند، اما حالا به‌روزرسانی جدید سامسونگ، پچ امنیتی ماه فوریه را برای پرچمدارهای این شرکت به ارمغان می‌آورد.

این به‌روزرسانی در کنار اینکه نسخه پچ امنیتی پرچمدارهای سامسونگ را به 1 فوریه 2023 ارتقا می‌دهد، 48 بهبود امنیتی برای اندروید 13 و 7 بهبود امنیتی برای رابط کاربری One UI سامسونگ به‌همراه دارد.

نخستین آپدیت سری گلکسی S23 منتشر شد

این به‌روزرسانی درحال‌حاضر برای کاربران در کشورهای اروپایی منتشر شده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار بگیرد. حجم این به‌روزرسانی در گلکسی S23 کمی بیش از 500 مگابایت است و در گلکسی S23 اولترا به نزدیکی 600 مگابایت می‌رسد.

سامسونگ سال گذشته میلادی از انتشار 4 به‌روزرسانی اصلی یا 4 نسخه اندروید برای پرچمدارهایش خبر داد و البته این محصولات تا 5 سال هم به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. با توجه به این موضوع، خریداران سری گلکسی S23 اندروید 14، 15، 16 و 17 را دریافت می‌کنند و سامسونگ تا سال 2028 برای آن‌ها به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نخستین آپدیت سری گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر