;
coinex

نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا هم از آیفون 14 شکست خورد؛ پرچمداری که هیچ حرفی برای گفتن ندارد!

نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا هم در برابر آخرین پرچمدار اپل حرفی برای گفتن ندارد و این در ادامه نتایج ضعیف پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در تست‌های مختلف رخ داده است!

نمایشگرهای سامسونگ همیشه مورد تحسین کاربران گوشی‌های موبایل قرار گرفته است و این شرکت هربار در زمان معرفی پرچمدارانش روی کیفیت و روشنایی نمایشگر مانورهای تبلیغاتی گسترده‌ای می‌دهد. حال اما اوضاع فرق کرده و آنطور که پیداست نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا در مقابل آیفون 14 اپل شکست بدی خورده است. 

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی S23 اولترا سامسونگ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا از آیفون 14 شکست خورد

نمایشگر Galaxy S23 Ultra سامسونگ مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به نسل قبل دارد. این یک پیشرفت خوب محسوب می‌شود که به عمر باتری جذاب آن کمک می‌کند. با این حال کاربران گزارش کرده‌اند که موجی زیر شیشه نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا دیده می‌شود. سامسونگ می‌گوید این موضوع یک مشکل عجیب نیست و کاملا طبیعی است. با این حال با بررسی DxOmark مشخص می‌شود که نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ نمی‌تواند آیفون ۱۴ پرو را شکست بدهد.

یکی از بهترین نمایشگرهایی که در بازار موبایل سال ۲۰۲۳ می‌توانید داشته باشید، درون گلکسی S23 Ultra استفاده شده است. خب حقیقتا زمانی که شما هزینه پرچمدار پریمیوم را می‌پردازید اصلا انتظار زیادی هم نیست. با این حال این پرچمدار ۱۲۰۰ دلاری سامسونگ نمی‌تواند پرچمدارهای ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ دلاری اپل را در بخش نمایشگر شکست دهد. نمایشگری که اتفاقا همین شرکت کره‌ای برای اپل ساخته است!

در تصویر زیر می‌توانید امتیاز بررسی نمایشگر Galaxy S23 Ultra توسط DxOmark را ببینید:

نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا از آیفون 14 شکست خورد
امتیاز DxO نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا

همچنین رتبه‌بندی دستگاه‌های بررسی شده بر اساس معیارهای DxOmark در بخش نمایشگر اینجا برای شما نمایش داده شده است:

نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا از آیفون 14 شکست خورد

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا در حقیقت پس از پرچمدارهای ۲۰۲۳ اپل در رتبه دوم قرار می‌گیرد اما به صورت کلی رتبه سوم را در DxOmark از آن خود می‌نماید. البته که نباید از این نکته گذشت که نسبت به گلکسی اس ۲۲ اولترا که نسل قبلی این دستگاه است اما جهش خوبی صورت گرفته و از امتیاز ۱۳۶ به ۱۴۸ رسیده که واقعا رشد مناسبی محسوب می‌شود.

درباره سخت افزار نمایشگر گلکسی S23 Ultra باید گفت که یک پنل 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح 1440×3088 و روشنایی 1750 نیت در نظر گرفته شده که می‌تواند به‌صورت تطبیقی از 1 هرتز تا 120 هرتز را به‌روز کند.

همچنین اضافه شدن یک تقویت‌کننده دید هوشمندتر می‌تواند تن رنگ و کنتراست نمایشگر را در سه شرایط مختلف نوری تنظیم کند. ارتقای معنی‌دار دیگر مربوط به شیشه محافظ است؛ جایی که گلکسی S23 Ultra اولین نسخه از گوریلا گلس Victus 2 را در جلو و پشت خود به‌همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شکست نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا از آیفون 14 اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    تمام بنچ مارک ها اپلو حمایت می کنند دوربینش ساخت سونیه بعد تو بنچ از از گوشی سونی خیلی بیشتر امتیازات میاره نمایشگر سامسونگه از پرچم داره سامسونگ امتیازاتش بیشتره مگه داریم امسال تو گیگ بنچ نزدیک به شکست از پرچم‌دار اندرید تو بخش سی پی یو بوده که اومده با آبدیت گیگ بنچ اختلاف را خیلی زیاد کردن ام تو جی پی یو که دیگه کامل خراب کرد دیگه نیشود کاریش کرد و گرنه اونم باله می‌بردند.در کول اپل هیچی ندار پر عدآ پردازندشم تیوان میزنه شیامی از اپل خود کفاف تر 😂

    پاسخ

    نمایشگر تمامی مدل های آیفون 14ساخت سامسونگ هست و فقط روشنای نمایشگر آیفون بیشتر هست به این امتیازات نیست روزلیشن 23بیشتره یک سرچ ساده می فهمید.

    پاسخ