;
coinex

کاربران از ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا خبر داده‌اند / سامسونگ: چیز مهمی نیست!

کاربران بسیاری از ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا خبر داده‌اند. اما به نظر این موضوع از نظر سامسونگ مسئله‌ی مهمی نیست!

کاربران بسیاری از ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا خبر داده‌اند. طبق تصاویر ارسالی این کاربران از پرچمدار جدید سامسونگ، ظاهراً در صفحه‌نمایش این دستگاه اثری به شکل حباب دیده می‌شود که احتمالاً یک ایراد سخت‌افزاری باشد. اما سامسونگ خلاف این عقیده دارد و گفته است، این یک مشکل سخت‌افزاری نیست.

پیش‌تر نیز برخی کاربران از مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی اس 23 اولترا خبر داده بودند که احتمال می‌‌رود با یک آپدیت نرم‌افزاری این مشکل حل شود. اما مسئله که وجود دارد این است که این گوشی به‌عنوان یک گوشی پرچمدار ساخت سامسونگ تاکنون دو عملکرد ناقص از خود نشان داده که همین موضوع ممکن است به این شرکت لطمه بزند.

بیشتر بخوانید: نخستین آپدیت سری گلکسی S23 منتشر شد

ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا

اخیراً چندین گزارش درمورد تغییر شکل عجیب صفحه‌نمایش گلکسی S23 اولترا سامسونگ منتشر شده است. برخی دارندگان این گوشی در انجمن پشتیبانی سامسونگ، ردیت و توییتر، پست‌هایی درمورد مشاهده‌ی اثر حباب‌مانند در سمت‌‌ راست یا سمت‌ چپ پایین نمایشگر دستگاه خود به‌اشتراک گذاشته‌اند و می‌پرسند آیا این مورد، مشکل سخت‌افزاری است یا خیر. غول فناوری کره‌ی جنوبی اکنون برای رفع ابهامات اعلام کرده که مشکل مشاهده‌شده روی نمایشگر S23 اولترا، یک نقص سخت‌افزاری محسوب نمی‌شود.

به گزارش Androidauthority، برخی نواحی نمایشگر گلکسی S23 اولترا هنگام قرار گرفتن درمعرض نور شدید، با جلوه‌ای شبیه حباب نمایش داده می‌شود. این مورد به‌دلیل اقدامات فشرده‌سازی است که برای جلوگیری از ورود آب و گردوغبار به داخل دستگاه روی نمایشگر آن اعمال شده است.

ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا

صفحه‌نمایش گلکسی S23 اولترا از چندین لایه‌ی شیشه‌ای بهره می‌برد که به‌طور مستقیم به پنل آن متصل شده‌اند. به گفته‌ی سامسونگ این مورد همان چیزی است که باعث ایجاد اثر حباب‌مانند روی صفحه‌نمایش دستگاه می‌شود. شرکت کره‌ای در پاسخ به یکی از دارندگان گلکسی S23 اولترا که با این مشکل مواجه شده بود اعلام کرد:

«همه‌چیز گوشی شما به‌خوبی کار می‌کند و مشکلی وجود ندارد.»

در صفحه‌ی پشتیبانی وب‌سایت تایوانی سامسونگ نیز چندین گزارش درمورد نمایش خطوط و چینش‌های روی‌ هم در نمایشگر گوشی‌های این شرکت مطرح شده است. غول فناوری کره‌ای با انتشار پستی اعلام کرد این پدیده طبیعی است و روی عملکرد و عمر دستگاه تأثیر نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر