;
coinex

معنی اسم هانده ارچل جذاب‌ترین بازیگر زن ترکیه (Hande Erçel)

معنی اسم هانده ارچل (Hande Erçel) چیست؟ این بازیگر زیبای ترکیه در سریال‌های رمانتیک کمدی ماندگاری چون “عشق حرف حالیش نمیشه” به ایفای نقش پرداخته است.

معنی اسم هانده ارچل

جذاب ترین بازیگر ترکیه کیست ؟ هانده ارچل یکی از زیباترین و بازیگران زن ترکیه است که در سریال‌هایی چون “عشق حرف حالیش نمیشه”، “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه” و “تو در خانه ام را بزن” بازی کرده است.

بالاخره دوست پسر جدید هانده ارچل دیده شد!

کامل‌ترین فهرست فیلم‌ها و سریال‌های هانده ارچل

جذاب ترین بازیگر ترکیه کیست
جذاب ترین بازیگر ترکیه کیست

نام او فارسی است و همان کلمه “خنده” است که به ترکی هانده خوانده می‌شود. او معتقد است که نام او بر چهره اش تاثیر گذاشته و همیشه خندان است. در یک مصاحبه گفته است:

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌شان اثر گذار است. من عقیده دارم که لبخند راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می‌‌کند؛ همچنین علامت اعتماد بنفس است‌. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل (بازیگر دلبر ترک)

جذاب ترین بازیگر ترکیه کیست
جذاب ترین بازیگر ترکیه کیست

او در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

پشت صحنه تو درم را بزن : کرم بورسین ادای هانده رو در میاره!

هانده ارچل عکس پروفایل

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر