;
coinex

طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401 [+شرایط و قیمت] بروزرسانی: لغو شد

طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401 که قرار بود از روز شنبه 6 اسفندماه آغار شود با تصمیم وزارت صمت لغو شد. اما تکلیف عرضه این محصولات چه می‌شود؟

طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401 قرار بود توسط شرکت مدیران خودرو با شرایط جدید از روز شنبه 6 اسفندماه آغاز و تا چهارشنبه، 10 اسفندماه ادامه داشته باشد. در این طرح فروش 5 مدل خودروی MVM درنظر گرفته شده بود که متقاضیان می‌توانستند با ایجاد پروفایل در وبسایت EBUY.MVMCO.IR اقدام به خرید خودروی مدنظر خود کنند. اما این طرح فروش به دلایلی لغو شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: صادرات خودروهای سایپا به روسیه قطعی شد

طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401

بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو که قرار بود از روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به صورت روزانه آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ادامه داشته باشد؛ لغو شد.

در روش اعلام شده از سوی مدیران خودرو، فروش خودروهای ام وی ام از روز شنبه با ایکس ۵۵ پرو IE آغاز می‌شد و خریداران می‌توانستند از روز یکشنبه و به ترتیب نسبت به ثبت نام ام وی ام ایکس ۲۲ پرو IE توربو، آریزو ۵ توربو IE، ایکس ۲۲ MT اسپرت لاکچری و ایکس ۲۲ پرو IE از طریق ایجاد پروفایل در وبسایت EBUY.MVMCO.IR اقدام کنند. اما چرا این طرح فروش لغو شد؟

طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401

بنابر ادعای مدیران‌خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت این شرکت را مجبور به توقف فروش اینترنتی محصولات خود کرده و ثبت نام این خودروها به سامانه یکپارچه فروش خودرو انتقال یافته است.

مدیران خودرو به‌منظور اطلاع‌رسانی در این زمینه اطلاعیه‌ای را به این شرح منتشر کرده است:

«به‌اطلاع کلیه متقاضیان خرید محصولات شرکت مدیران خودرو می‌رساند، برابر با بخشنامه وزارت محترم صمت در راستای تمرکز فروش کلیه خودروسازان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، در حال حاضر این شرکت از ثبت هرگونه درخواست خرید متقاضیان معذور است. بنابراین به‌محض دریافت آخرین دستورالعمل نحوه فروش از سوی وزارت صمت، موضوع به هم‌وطنان عزیز اطلاع‌رسانی می‌شود.»

با توجه به متن این اطلاعیه به‌نظر در روزهای آینده، باید منتظر عرضه محصولات مدیران‌خودرو شامل خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو به مشتریان باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    نظرم اینه که خلاصه و گزیده گوی تا شنونده بی حوصله نشه

    پاسخ

    گول این کلک ها رو نخورید.. پولتون رو بزارید بانک با این روند سقوط پول ملی دو ماه دیگه ارزشش نصف شده و دولت با درامد دلاریش تصویه میکنه و درواقع نصف دارایی های مردم رو بالا میکشه. جبران کسری بودجه با هر دوز و کلک.. حتی به فنا دادن پول ملی. از تقاضای بازار و کالای معامله ای کردن خودرو فقط سو استفاده میکنند. آخرش هم مردم رو میندازن به جون هم.. پولدار و بی پول.. مصرف کننده و خریدار و دلال. خودشون هم به ریش ما میخندن. با هم باشیم.. بازیچه نشیم. صدامون رو رسا تر کنیم. از چی میترسید آخه.

    پاسخ

    بابا به خدا همش سرکاری همش دروغ همش کلاهبرداری برای مردم هست از صبح تو سیستمم نشد اول باز نشد دوم باز شد جواب نمیداد مرحله بعد نمیرف خطا میداد بعد چند ساعت خطا میزنه برنامه فروش نیست تموم شد رفت

    پاسخ

    لامصب اصلا فروش نداره کل ماشینها رو میدن به نمایندگی
    زنگ میزنی قیمت بالاتر از بازار میدن

    پاسخ

    لامصب اصلا فروش نداره کل ماشینها رو میدم به نمایندگی
    زنگ میزنی قیمت بالاتر از بازار میدن

    پاسخ

    چرا قیمت نزدن؟؟ حدودا چقدرن؟؟؟

    پاسخ

    سایتشون بسته س 🙂

    پاسخ

    درود
    چرا قیمت را ننوشته نکند میخواد افزایش نجومی بدهد ولی مخفیانه

    پاسخ

    آخه شماچقدرمیتونید **ر باشیدکه حداقل یک کاری میخواستین انجام بدین باچندتاکارشناس مشورت کنید الان بااین اوضاح متشنج بازارخودروشمابااین طرح متشنج ترش میکنین!شمابایدحداقل چندتافیلترجهت خریداضافه میکردین که باعث کمتر شدن متقاضیان بشه مثلامیگفتین فقط۷۰درصدبایدنقدو۳۰درصدشرایط یکساله وبایدضامن,چک،پرینت حساب,سندتااتمام اقساط دررهن عدم خریدخودرووپلاک اینها باعث کمتر شدن متقاضی وواقعاکسی که ماشین میخوادبیادتوگود

    پاسخ

    شرکت مدیرانخودرو در روز روشن دزدی میکند در عرض دو ماه چهار بار افزایش قیمت داده بدون اینکه سایت فروش را برای یکبار به عموم باز کند بلکه برای نمایندگیهایش باز میکرد تا آنها هم با دریافت رشوه اقدام به ثبت نام بکنند و جالب اینکه نهادهای نظارتی هم یا همدست با اینها هستند و یا در خواب

    پاسخ

    دقیقا همینطوره. من ادم میشناسم 4 تا ماشین همینجوری رشوه یک درصدی به منشی داده و ماشین ثبتنام کرده

    پاسخ