;
coinex

چهارمین رویداد استارت آپی کوک در دانشگاه مازندران با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان انجام می‌شود

چهارمین رویداد استارت آپی کوک در حوزه صنعت مازندران با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی  14 تا 16  اسفند ماه سال جاری در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

مدیر فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه مازندران اظهار داشت: این رویداد استارت آپی با هدف زمینه سازی در خلق، پرورش و  توسعه ایده های نو در ذهن علاقمندان برگزار می شود و این فرصت به آنها داده خواهد شد تا با راهنمایی متخصصان این امر، با مباحث راه اندازی یک کسب و کار و مشکلات و موانع پیش رو آشنا شوند.

چهارمین رویداد استارت آپی کوک در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

دکتر حجت غنودی اهداف این رویداد را شناسایی استعدادهای خلاق، ایجاد روش های نوآورانه در حل مسائل و مشکلات صنعت، تقویت روحیه مسئولیت پذیری، تقویت کار تیمی و توانمند سازی در ایجاد کسب و کار برشمرد و با اشاره به انتقال تجربیات مربیان کسب و کار به صاحبان ایده و برگزاری کارگاههای مهارتی، تیم سازی و در نهایت حمایت از ایده‌های برگزیده، اظهار امیدواری کرد با برگزاری این رویداد قدمهای موثری در بستر سازی زیست بوم فناوری و ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان برداشته شود. دبیر برگزاری رویداد کوک تصریح کرد:

شرکت کنندگان در این رویداد ابتدا به طرح ایده های خود می پردازند که در مرحله نخست تعداد ۱۰ ایده برتر انتخاب و در قالب تیم‌های ۱۰ نفره وارد مرحله بعد خواهند شد. در این مرحله تیمها با شرکت در کارگاه های متنوع در حوزه کسب و کار و راهنمایی مربیان تا تکمیل طرح قابل ارائه به سرمایه‌گذار در مدت ۳ روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تجربه موفق این رویداد در سالهای گذشته و کیفیت بالای برگزاری و ایده های پذیرفته شده، شاهد حضور گسترده صنایع و واحدهای تولیدی در این رویداد خواهیم بود تا ضمن انتقال تجربه به شرکت کنندگان، در طرح های برگزیده مشارکت و سرمایه گذاری نمایند.

در پایان این رویداد سه تیم با انتخاب کمیته داوران که متشکل از کارآفرینان، صنعتگران، اعضای هیأت علمی و متولیان دولتی بخش صنعت می باشند حایز رتبه خواهند شد که علاوه بر حمایت دانشگاه مازندران  و شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور، جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد. همچنین این رویداد به صورت حضوری بوده و هیچ محدودیتی برای حضور افراد و علاقه مندان در آن وجود ندارد‎.‎

داوطلبان و علاقمندان به حضور در این رویداد برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://b2n.ir/g16852 مراجعه نمایند.‏

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر