;
coinex

فناوری شارژ سریع 300 واتی ردمی در MWC 2023 معرفی شد؛ شارژ کامل در تنها 5 دقیقه!

فناوری شارژ سریع 300 واتی ردمی (شرکت فرعی شیائومی)، باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی گوشی ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن را در کمتر از پنج دقیقه از صفر به صد می‌رساند.

برندهای گوشی‌سازی جهان در زمینه‌های مختلفی با یکدیگر رقابت دارند. تا پیش از این، رکورد سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند در دست برند ریلمی و گوشی GT3 بود که توان شارژر 240 وات را در اختیار دارد. شرکت‌های چینی همواره در حوزه سرعت شارژ موبایل پیشگام بوده‌اند و طبق گزارش MyFixGuide، حالا شرکت ردمی به عنوان یکی از زیرشاخه‌های شیائومی در پی تصاحب عنوان ارائه کننده سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند است.

بیشتر بخوانید: فناوری خلاقانه تکنو برای تغییر رنگ قاب پشتی گوشی در MWC 2023 معرفی شد [+ویدیو]

شارژ سریع 300 واتی ردمی ؛ سریعترین فناوری شارژ دنیا!

فناوری شارژ سریع 300 واتی ردمی توانایی شارژ کامل یک باتری در عرض تنها پنج دقیقه را دارد. نحوه عملکرد این فناوری به نحوی است که پس از 43 ثانیه، درصد شارژ باتری به 10 خواهد رسید و 50 درصد باتری در عرض دو دقیقه شارژ خواهد شد. براساس اعلام ردمی آزمون شارژ 300 وات در گوشی ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن که مجهز به باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی است، انجام شده.

شارژ سریع 300 واتی ردمی

ردمی همچنین موارد ایمنی را نیز مورد توجه قرار داده است. این شرکت اعلام کرده که سراغ معماری جدیدی رفته تا دمای گوشی به هنگام شارژ با توان 300 وات تا حد زیادی بالا نرود. طی این ساختار، از متمرکز شدن حرارت در یک ناحیه جلوگیری به عمل می‌آید. باتری آزمایشی ردمی جهت برخورداری از شارژر 300 وات جریان ورودی 30 آمپر و ولتاژ 15 وات داشته است.

همچنین طبق گفته شیائومی از یک ماده‌ی سخت جدید بر پایه‌ کربن استفاده شده تا مقاومت باتری گوشی افزایش یابد. فناوری شارژ 300 وات شیائومی مبتنی‌بر نسل چهارم گالیم نیترید (GaN) است. شارژرهای گالیم نیترید توان بالایی دارند و در ابعاد نسبتاً کوچک به تولید می‌رسند. به ادعای شیائومی، ابعاد شارژر 300 واتی این شرکت دقیقاً مشابه شارژر 210 وات خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استاندارد شارژ سریع 300 واتی ردمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام به همه من گوشی پوکو ایکس چهار دارم و خیلی ازش راضی هستم واقعا عالی هست

    پاسخ