;
coinex

عینک هوشمند شیائومی در MWC 2023 معرفی شد

عینک هوشمند شیائومی در کنگره موبایل بارسلون معرفی شد. این عینک از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد و می‌تواند قوی‌ترین حریف گوگل گلس باشد.

عینک هوشمند شیائومی در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شد. این عینک هوشمند از تکنولوژی واقعیت‌افزوده (AR) پشتیبانی می‌کند که بواسطه آن می‌توان بازی‌های تیراندازی و دسکتاپ‌های مجازی را به‌راحتی و با استفاده از رابط کاربری مجازی Xiaomi Home UI انجام داد. یکی از مزایای عمده این عینک نسبت‌به رقبا، بی‌سیم بودن آن است که می‌توانید عینک را به گوشی‌ هوشمند یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی خود متصل کنید.

بیشتر بخوانید: عینک واقعیت افزوده سامسونگ ؛ غول گوشی ساز جهان به دنبال بازاری جدید

عینک هوشمند شیائومی در MWC 2023 رونمایی شد

عینک AR شیائومی با امکان استفاده در بازی‌ها، دسکتاپ‌های مجازی و یک رابط کاربری اختصاصی رونمایی شد. این عینک واقعیت افزوده، رقیب گوگل گلس خواهد بود.

تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR طی سالیان اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در حال حاضر محصولات AR در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از پزشکی و سلامت گرفته تا آموزش، گیمینگ و سرگرمی‌های چندرسانه‌ای همگی با این فناوری سروکار دارند. اما دقیقا این فناوری چیست؟ AR می‌تواند تصاویر یا صداهای دیجیتالی را در لحظه روی جهان واقعی شما به‌نمایش بگذارد تا تجربه متفاوتی را به‌دست بیاورید.

عینک هوشمند شیائومی در MWC 2023 رونمایی شد

شرکت‌های بزرگی از جمله گوگل با عینک گوگل گلس سعی کرده‌اند روی این فناوری مانور دهند. امسال نیز شرکت‌های بزرگ فناوری جهان با نوآوری‌های خود در زمینه واقعیت افزوده پا به نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا گذاشته‌اند. یکی از آن‌ها شرکت چینی شیائومی نام دارد که از یک عینک AR به‌نام Xaomi Wireless AR Smart Glass Explorer Edition رونمایی کرده است.

مشخصات فنی عینک هوشمند AR شیائومی

عینک واقعیت افزوده شیائومی از دو نمایشگر Micro-OLED و سه دوربین جلویی بهره می‌برد. سازنده برای آنکه مطمئن شود استفاده از این عینک در دراز مدت برای شما آزاردهنده نخواهد بود، تا جای ممکن آن را سبک‌وزن طراحی کرده تا فقط ۱۲۶ گرم وزن داشته باشد. در قلب تپنده آن نیز چیپست Snapdragon XR2 Gen 1 کوالکام حضور دارد. ولی خبری از حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی بومی نیست.

عینک هوشمند شیائومی در MWC 2023 رونمایی شد

یکی از ویژگی‌های جذاب این عینک، بی‌سیم بودنش است. به‌طوری که شما بدون نیاز به هرگونه کابل یا سیم می‌توانید آن را به یک گوشی هوشمند متصل کرده و از آن استفاده کنید. نگران تأخیر در اتصال بی‌سیم نیز نباشید؛ چرا که شیائومی یک فناوری بی‌سیم کم تأخیر را روی آن قرار داده است.

در حال حاضر از این عینک می‌توانید برای انجام کارهایی مثل دسکتاپ‌های مجازی، بازی‌های تیراندازی، رابط کاربری مجازی Xiaomi Home UI و مواردی از این دست استفاده کنید. اما ظاهراً هنوز این محصول آماده عرضه عمومی نشده و غول چینی فعلاً از نسخه ابتدایی آن رونمایی کرده است. ممکن است اتصال بی‌سیم یا شارژدهی باتری آن هنوز به ایده‌آل نرسیده باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عینک هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شیامی حرف نداره من گوشیش رو دارم عالیه

    پاسخ