;
coinex

طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا [+قیمت و شرایط خرید]

طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا به‌زودی آغاز می‌شود. شرکت بهمن دیزل عهده‌دار عرضه این خودرو در بورس کالا خواهد بود.

طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا از روز 15 ماه جاری با شرایط خاص آغاز می‌شود. طبق اعلام این شرکت، متقاضیان باید یک روز قبل‌از عرضه در بورس کالا، سفارش خود را نزد کارگزاری تکمیل نمایند. همچنین برای ثبت‌نام در این طرح پیش‌پرداخت 30 درصدی نیاز است. لازم به ذکر است که مدل این خودروها 1402 بوده و موعد نیز خرداد 1402 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: لغو طرح فروش مدیران خودرو توسط وزارت صمت ؛ ماجرا چیست؟

طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا

شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا کامیونت فورس را در دو طرح ویژه اسفند ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه کند. آغاز عرضه این خودروهای کار و تجاری ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود و شرایط فروش کامیونت فورس توسط گروه بهمن اعلام شده است.

بهمن فورس در نسخه‌های ۶ تن بدون کابین خواب و ۶ تن کابین خوابدار بدون کاربری عرضه می‌شود. بهمن دیزل تاریخ تحویل این سری عرضه کامیونت فورس را حداکثر ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرده است. خودروها با مدل سال ۱۴۰۲ و رنگ سفید به دست مشتریان می‌رسند. متقاضیان این طرح فروش می‌توانند تا روز قبل آغاز معامله در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری‌ها اعلام کنند.

در شرایط فروش کامیونت فورس ویژه اسفند ۱۴۰۱برای خرید کامیونت‌های فورس به پیش پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می‌توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی‌الحساب را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و بهمن دیزل پرداخت کنند.

طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا

طرح فروش کامیونت فورس 6 تن و 8.5 تن در بورس کالا

بهمن فورس در نسخه‌های ۶ تن بدون کابین خواب، ۶ تن کابین خوابدار و ۸.۵ تن کابین خوابدار و با شرایط مختلف کاربری عرضه می‌شود. نکته مهم این است که قیمت کاربری پس از معامله نهایی به قیمت خودروها اضافه می‌شود. بهمن دیزل تاریخ تحویل این سری عرضه کامیونت فورس را حداکثر ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرده است. خودروها با مدل سال ۱۴۰۲ و رنگ سفید به دست مشتریان می‌رسند. متقاضیان این طرح فروش می‌توانند تا روز قبل آغاز معالمه در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری‌ها اعلام کنند.

در شرایط فروش کامیونت فورس ویژه بهمن ۱۴۰۱برای خرید کامیونت‌های فورس به پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می‌توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (براساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی‌الحساب را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و بهمن دیزل پرداخت کنند.

طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کامیونت فورس اسفند 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر