;
coinex

افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11

افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11 پیشرفت این تکنولوژی جدید را چندپله بالاتر برد. نحوه استفاده از این چت‌بات چگونه است؟

با توجه به اعلام قبلی مایکروسافت مبنی‌بر استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی جدیدش در تمامی پلتفرم‌های خود، حال شاهد افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11 هستیم. این چت‌بات که نسخه پیشرفته‌تر چت‌بات ChatGPT است، تاکنون توانسته در مدت‌زمان کوتاه توجه کاربران بسیاری در سراسر جهان را به خود جلب کند. حال با آمدن این ویژگی به ویندوز 11 قطعاً با افزایش چشمگیر کاربران این چت‌بات روبرو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: پروژه چت بات بینگ مایکروسافت از چندین سال پیش به طور مخفیانه آغاز شده بود!

افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11

در ماه‌های اخیر، تمرکز مایکروسافت روی هوش مصنوعی بسیار افزایش یافته و اکنون موتور جست‌وجوی این شرکت، یعنی بینگ، به چت‌بات هوش مصنوعی مجهز شده است. غول فناوری اهل ردموند بینگ جدید مبتنی‌بر ChatGPT را دراختیار کاربران سرتاسر جهان قرار داد تا شاید بتواند بخشی از سهم گوگل را در بازار موتورهای جست‌وجوگر ازآن خود کند. اکنون به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ چت‌بات هوش مصنوعی این شرکت را به نوار وظیفه اضافه می‌کند.

افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11

جست‌وجوی یکپارچه‌ی بینگ مبتنی‌بر هوش مصنوعی مثل نسخه‌ی تحت‌وب این ابزار و برنامه‌ی گوشی‌های هوشمند کار می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد با وارد‌کردن کلمه یا عبارت مدنظرتان، گفت‌وگوی جدیدی با چت‌بات بینگ آغاز کنید. این هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کند پاسخ پرسش‌های خود را پیدا کنند و حتی می‌تواند مقاله‌هایی را در موضوعات مختلف برای آن‌ها تولید کند.

سازنده‌ی ویندوز این ابزار را گام بزرگ بعدی برای سیستم‌عامل دسکتاپ خود توصیف می‌کند. برای دسترسی به ویژگی مذکور باید در فهرست دسترسی به نسخه‌ی پیش‌نمایش بینگ جدید ثبت‌نام کرده باشید.

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ روی بهبود سایر قابلیت‌ها و ارائه‌ی ویژگی‌های جدید نیز تمرکز دارد. به‌هرحال خبر اضافه‌شدن چت‌بات هوش مصنوعی می‌تواند مهم‌ترین تغییر این آپدیت باشد.

علاوه‌براین، مایکروسافت سعی می‌کند با ارائه‌ی ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به منو استارت ویندوز، به کاربران کمک کند تا پوشه‌ها و فایل‌ها و برنامه‌های موردنیاز خود را با روشی بهتر سازمان‌دهی کنند.

بخش اخبار ویندوز و برنامه Phone Link برای کاربران iOS

به‌گزارش گیزمودو، به‌روزرسانی جدید ویندوز ویژگی مفیدی برای کاربران آیفون ارائه می‌دهد. نسخه‌ی پیش‌نمایش برنامه‌ی جدید Phone Link برای iOS دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این ابزار کارکردی مشابه نسخه‌ی اندروید آن دارد. شما می‌توانید ازطریق این برنامه به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی خود پاسخ دهید.

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در تلاش است تا امکان دسترسی آسان به عکس‌های آیفون و آی‌کلاد را دراختیار کاربران قرار دهد. باید اشاره کنیم این قابلیت درحال‌حاضر برای کاربران ویندوز اینسایدر ارائه شده است؛ بنابراین، انتشار عمومی آن کمی بیشتر طول خواهد کشید.

افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11

تغییرات دیگر ویندوز 11 در آپدیت جدید

به‌روزرسانی‌های جدید ویندوز ۱۱ شامل قابلیت‌های مفید دیگری است که برخی از آن‌ها ارتباطی با هوش مصنوعی ندارند. مایکروسافت می‌گوید:

تجربه‌ی استفاده از این سیستم‌عامل روی نمایشگرهای لمسی بهبود یافته است و بدین‌ترتیب، راحت‌تر می‌توان منو استارت را باز کرد.

همچنین، استفاده از ابزارک‌های مختلف و تنظیمات سریع، آسان‌تر شده است. با جدا‌کردن صفحه‌کلید از کامپیوتر مجهز به نمایشگر لمسی خود، نواروظیفه پنهان خواهد شد؛ تغییری که نشان می‌دهد سیستم‌عامل برای استفاده در حالت تمام‌لمسی بهینه‌سازی شده است.

افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11

ویژگی جالب دیگر در ویندوز ۱۱ امکان ضبط صفحه‌ با ابزار Snipping است. شما می‌توانید با این برنامه، علاوه‌بر اسکرین‌شات، از صفحه‌ی کامپیوتر خود فیلم بگیرید. کلیپ‌های ثبت‌شده با این اپلیکیشن در بخش اسناد رایانه ذخیره خواهند شد. نوت‌پد ویندوز ۱۱ نیز بهبودهای جذابی را دریافت کرده است. اکنون می‌توانید از تب‌ها در این برنامه استفاده کنید و بدین‌ترتیب، راحت‌تر میان اسناد متنی خود جابه‌جا شوید.

کاربرانی که مشکل بینایی دارند نیز می‌توانند از نسخه‌ی به‌روز راوی ویندوز (Windows Narrator) با پشتیبانی بهتر از خط بریل بهره ببرند. همچنین، سه پوشش جدید بریل که HumanWare آن‌ها را به‌طورخاص برای استفاده از نمایشگرهای سرفیس طراحی کرده است، در دسترس این کاربران خواهد بود. قابلیت‌های صوتی ویندوز برای افراد کم‌شنوا و ناشنوا از حالت پیش‌نمایش خارج خواهد شد.

ویژگی‌های جدید در به‌روزرسانی‌های اخیر ویندوز ۱۱ برای همه‌ی کامپیوترهایی دردسترس است که نسخه‌ی 22H2 این سیستم‌عامل را نصب کرده‌اند. شما می‌توانید برای دریافت این آپدیت‌ها به بخش تنظیمات مراجعه کنید. مایکروسافت می‌گوید قابلیت‌های جدید با به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه‌ی مارس ۲۰۲۳ به‌طور‌کامل دراختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر