;
coinex

طرح منحصر به فرد گوشواره هانده ارچل (جذابیت بازیگر زیبای ترک)

تصویری از یک مراسم هنری در فضای مجازی منتشر شد که در آن استایل و گوشواره هانده ارچل توجه همه را جلب کرد. پیراهن بنفش هانده ارچل از جنس تور بسیار جالب است.

استایل و گوشواره هانده ارچل

هانده ارچل که یکی از بازیگران جوان ترکیه است، در یک مراسمی حضور داشت و پیراهن بنفشی از جنس تور بر تن داشت. پیراهن بنفش هانده ارچل توجه عکاسان و استایلیست‌ها را به خود جلب کرد.

این بازیگر زیبای ترک متولد 1994 است و اکنون برای ایفای نقش در سریال “دو غریبه” که به زودی از کانال فاکس نمایش داده می‌شود، حاضر شده است. در این سریال با پارتنر قدیمی خود، بوراک دنیز، بار دیگر همبازی می‌شود.

گوشواره گلبرگ هانده ارچل

گوشواره گلبرگ هانده ارچل
گوشواره گلبرگ هانده ارچل

هانده بعد از بازی در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” اعلام کرده بود که قصد دارد در یک سریال درام بازی کند. مدتی در تابستان به تفریح گذراند، اما خبری بد دریافت کرد که او را از ادامه کارش عقب انداخت. خواهرزاده او ماوی آیلین درگیر بیماری سرطان شد.

این خبر باعث ناراحتی طرفداران این بازیگر شد، اما خوشبختانه حال ماوی سه ساله بهتر است. گفته می‌شد که در زمان نمایش سریال “عشق حرف حالیش نمیشه”، هانده و بوراک رابطه دارند، اما این خبر هیچوقت تایید نشد. هانده مدتی با خواننده مورات دالکیلیچ رابطه داشت و بعد از بازی در سریال “تو در خانه ام را بزن” عاشق کرم بورسین شد.

پیراهن بنفش هانده ارچل

پیراهن بنفش هانده ارچل
پیراهن بنفش هانده ارچل

عشق آن‌ها جذاب بود و هواداران بسیار خوشحال بودند، تا اینکه آن دو نیز از یکدیگر جدا شدند. فعلا خبری از زندگی شخصی هانده ارچل منتشر نشده است. زمانی شایعه رابطه او با تاجر هاکان سابانجی در فضای مجازی وایرال شد، اما بعد از زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه، این خبر به حاشیه کشیده شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر