رقص و آواز خوانی هانده ارچل در کنسرت گروه راک ColdPlay

ویدیوی رقص و آواز خوانی هانده ارچل در کنسرت کلدپلی را از دست ندهید! هانده یکی از جذاب‌ترین مدل‌های ترکیه است که جوایز متعدد نیز کسب کرده است.

هانده ارچل در کنسرت کلدپلی

هانده ارچل در سریال تو در خانه ام را بزن درخشید. بازی مشترک او و کرم بورسین و ترکیب ادا ییلدیز و سرکان بولات بی‌نظیر بود. به شخصه از سناریو این سریال اصلا لذت نبردم، اما شیمی این زوج بی‌نظیر بود.

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

ویدیوی هانده ارچل در کنسرت کلدپلی


 

هانده ارچل و دوست پسرش در کنسرت کلدپلی در کشور ایتالیا حضور داشتند. این زوج از زمانی که در رابطه بودند بارها به سفر رفتند. قبلا نیز به میلانو – ایتالیا نیز رفته بودند.

هانده ارچل در کنسرت کلدپلی
هانده ارچل در کنسرت کلدپلی

پیشتر ویدیویی از هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی ادا اجه بازیگر ترک منتشر شده بود،‌ که نشان می‌داد آن دو در آغوش یکدیگر هستند. روز گذشته نیز عکس عاشقانه هانده ارچل و هاکان سابانجی در اینستاگرام هانده منتشر شد. این زوج که برای شرکت در کنسرت گروه راک کلدپلی به ایتالیا رفته بودند، تصاویر و ویدیوهایی از خود منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

آواز خوانی هانده ارچل در کنسرت


ویدیوی رقص هانده ارچل

ویدیوی هانده ارچل درحال رقصیدن :


دوران مدل بودن هانده ارچل

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل درحال رقصیدن
هانده ارچل درحال رقصیدن, آواز خوانی هانده ارچل در کنسرت

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

رقص ادا و سرکان بولات در مراسم نامزدی و حتی در خلوت‌شان بسیار جذاب بود. ویدیوی رقص هانده برای کرم بورسین را تماشا کنید:


سریال تو درم را بزن با بازی هانده ارچل

سریال تو درم را بزن یا همان عشق مشروط یک سریال ترکی در ژانر عاشقانه می باشد. این مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۲۰ کشور ترکیه می‌باشد. کاراکتر ادا با بازی هانده ارچل، در زمانی که یک دختر بچه کوچکی بود پدر و مادرش را از دست داد.

ادا به تحصیل در یک دانشگاه خصوصی با بورسیه مشغول است بعد از اینکه بورسیه اش بدون هیچ اطلاع قبلی قطع می شود، دانشگاه دیگر او را نمی پذیرد و مجبور است در سال آخر تحصیل خود از دانشگاه برود.

گیف ویدیوی رقص هانده ارچل در این سریال:


با وجود اینکه ادا برای تحصیل در یکی از دانشگاه های ایتالیا پذیرفته شده است اما رویای او برای گرفتن مدرک و تحصیل در ایتالیا به فنا می‌ىرود. ادا مجبور به کار کردن در گل فروشی به صورت پاره وقت می شود و با دوستش ملک (نقش ملک در سریال تو درم را بزن را الیف جان آفاجان بازی کرده است) در یک خانه کوچک زندگی می کند و سعی دارد زندگی‌اش را پیش ببرد.

او اکنون می‌خواهد وارد یک دانشگاه دولتی بشود تا دیگر با مشکل بورسیه مواجه نشود. با این حال او هنوز نمی‌تواند بی‌عدالتی که در حقش شده و کسی که باعث قطع شدن بورسیه او شده است را فراموش کند. سریال عشق مشروط یا تو درم را بزن یکی از سریال های عاشقانه ترکیه ای است که از طرفداران بسیاری در بین بینندگان ایرانی برخوردار می‌باشد.

هانده و کرم در پشت صحنه سریال تو درم را بزن:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *