;
coinex

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول معرفی شد [+نحوه استفاده]

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول معرفی شد. همراه اول با این سرویس جدید به نوعی با تمام شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری خداحافظی کرد.

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول با امکان از ببن بردن یکی از بدترین مشکلات سیم‌کارت‌های اعتباری و یا مشترکین پیش‌پرداخت معرفی شد. با فعال شدن این سرویس به‌‎نوعی باید با اتمام شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری خداحافظی کنیم. سرویس جدید همراه اول همانطور که از نامش پیداست، در زمان‌هایی که شارژ و اینترنت سیم‌کارتتان به اتمام رسیده است، بسیار کارآمد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: همراه اول به عنوان بهترین اپراتور ایران در حوزه فروش برگزیده شد

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول معرفی شد

شاید برای مشترکان پیش‌پرداخت یا اعتباری موبایل پیش آمده باشد که در شرایطی که بیشترین نیاز به شارژ و اعتبار برای انجام مکالمه یا دسترسی به اینترنت را داشته باشند، با پیام نبود اعتبار مواجه شوند.

این موضوع به ویژه در شرایطی که احتمالا مشترک در وضعیت اضطراری قرار دارد و نیاز فوری برای دسترسی به نزدیکان یا خدمت اینترنتی داشته باشد، مشکلی مضاعف محسوب می‌شود.

اکنون اما زمان خداحافظی مشترکان اعتباری همراه اول با نگرانی از معضل اتمام شارژ فرا رسیده است و همراه‌اولی‌ها از امتیاز و خدمت ویژه‌ای به منظور شارژ اضطراری و پرداخت وجه آن در زمان مناسب و بعد از رفع مشکل برخوردار شده‌اند.

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول معرفی شد
بر این اساس در سرویس اعتبار اضطراری‌، مشترکان اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد #25*10* یکی از بسته‌های شارژ، مکالمه و یا اینترنت را بدون پرداخت وجهی انتخاب کنند.

اما این سرویس برای مشترکانی قابل استفاده است که از دو شرط برخوردار باشند. نخست آنکه حداقل 90 روز از فعالسازی خط آنها گذشته باشد و دوم اینکه اعتبار فعلی آن‌ها کمتر از 20 تومان باشد.

روش تسویه حساب استفاده از خدمت اعتبار اضطراری همراه اولی‌ها نیز به این ترتیب است که مبلغ اعتبار اضطراری پس از نخستین افزایش اعتبار از حساب مشترک کسر خواهد شد.

نکته قابل توجه دیگر آنکه همراه اول استفاده از این سرویس را حداکثر دو بار در هر ماه و به شرط تسویه بدهی قبلی برای مشترکان اعتباری خود در نظر گرفته که این موضوع یک امتیاز دیگر در خدمت مذکور است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سرویس اعتبار اضطراری همراه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر