;
coinex

اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ توسط مارک زاکربرگ تایید شد؛ برگ برنده متا در جدال با رقبا!

اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ توسط مارک زاکربرگ تأیید شد. این اقدام متا می‌تواند منجر به برتری واتساپ بر دیگر رقبا شود.

اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ از جدیدترین ایده‌های مارک زاکربرگ به‌عنوان مؤسس و مالک شرکت متا (فیس بوک سابق) است که اگر پیاده شود دیگر پیام‌رسان‌های معروف جهان را به طور جدی به چالش می‌کشد.

آنطور که پیداست، متا می‌خواهد تمامی پلتفرم‌های خود را به هوش مصنوعی مجهز کند و واتس‌اپ می‌تواند استارت آن باشد. در نتیجه در آینده نزدیک احتمالاً اینستاگرام نیز به هوش مصنوعی تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین ابزار هوش مصنوعی جهان برای اداره ایستگاه‌های رادیویی با نام RadioGPT معرفی شد

اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ به‌زودی آغاز می‌شود

هوش مصنوعی هیچ‌گاه چنین تب و تابی را به دنیای تکنولوژی وارد نکرده بود. این فناوری، گرایش جدیدی را در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی راه انداخته و کمپانی‌های پیشرو فناوری را مجبور کرده از آن تبعیت کنند. ابزارهای انقلابی مبتنی بر هوش مصنوعی مثل ChatGPT، باعث برانگیخته شدن فکر غول‌های فناوری مثل گوگل، مایکروسافت و متا در مورد اثرگذاری هوش مصنوعی بر جهان شده است.

مایکروسافت سرمایه‌گذاری عظیمی را روی کمپانی OpenAI انجام داد و حالا هم استفاده از ابزار هوش مصنوعی محبوب چت جی‌پی‌تی این شرکت در خدمات و محصولاتش را آغاز کرده است. گوگل نیز چندی پیش ابزار هوش مصنوعی خودش به‌نام گوگل Bard را رونمایی کرد. با گزارش‌هایی که ما اخیراً شنیده‌ایم، ظاهراً متا نیز یکی از جدیدترین کمپانی‌هایی است که سوار قطار هوش مصنوعی شده است.

اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ به‌زودی آغاز می‌شود

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا رسماً اعلام کرده که این شرکت در حاضر روی یک گروه محصولی جدید سطح بالا کار می‌کند. این محصول می‌تواند هوش مصنوعی را به خدمات شرکت متا که توسط میلیاردها کاربر از سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اضافه کند.

این مدیر اجرایی می‌گوید که متا در وهله نخست روی ساخت ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی تمرکز می‌کند. با این حال، هدف نهایی آن‌ها ساخت یک ابزار هوشمند است که به مردم در امور مختلف کمک کند. او می‌گوید، کارهای بنیادین زیادی در حال انجام است که پس از اتمام، به‌اطلاع عموم کاربران درخواهد آمد.

کمپانی صاحب فیسبوک تست روی یک ابزار هوش مصنوعی مبتنی مثل ChatGPT را روی اپلیکیشن‌های WhatsApp و Messanger آغاز کرده است. اما علاوه بر واتساپ، متا تلاش می‌کند این ابزار هوشمند را در زمینه‌هایی مثل فیلترها و تبلیغات اینستاگرام نیز به‌کار بگیرد. این شرکت به‌دنبال گزینه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در ویدیوها و دیگر امکانات چندرسانه‌ای نیز هست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر