;
coinex

زمان رونمایی و مشخصات کلیدی گلکسی A54 و A34 فاش شد [+تصاویر]

مشخصات کلیدی گلکسی A54 و A34 فاش شد. اخیراً رندرهایی از این دو گوشی به بیرون درز کرده بود و حالا نیز اطلاعات بیشتری از آنها منتشر شده است.

تاریخ رونمایی و مشخصات کلیدی گلکسی A54 و A34 فاش شد. در عصر ارتباطات هیچ‌چیز را نمی‌شود از تکنولوژی‌های روز پنهان کرد. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا هیچ شرکتی نتواند اطلاعات مربوط‌ به دستگاه‌های درحال ساخت خودش را پنهان کند و معمولاً افشاگران قبل‌از معرفی این دستگاه‌ها، اطلاعات و زمان رونمایی از دستگاه‌های این شرکت‌ها را لو می‌دهند.

حال یک وب‌سایت زمان رونمایی از گوشی‌های گلکسی A54 و A34 را فاش کرده است. در ادامه می‌توانید از مشخصات این دو دستگاه میان‌رده سامسونگ مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: عرضه 6 گوشی تاشو توسط سامسونگ تا سال 2024 ؛ سری گلکسی K از راه می‌رسند!

زمان رونمایی و مشخصات کلیدی گلکسی A54 و A34 لو رقت

اخیرا رندرها و برخی از مشخصات فنی گلکسی A54 و A34 فاش شده بود. به عنوان مثال، ادعا شد که سامسونگ گلکسی A34 از تراشه دایمنسیتی 1080 قدرت می‌گیرد و رم 8 گیگابایتی دارد.

حالا اما وب‌سایت WinFuture از چیپ MT6877V مدیاتک با سرعت 2.2 گیگاهرتز برای این گوشی نام برده است. این می‌تواند یکی از سه تراشه دایمنسیتی 900، دایمنسیتی 920 یا نسخه آندرکلاک شده دایمنسیتی 1080 باشد. ظرفیت حافظه داخلی و رم گوشی هم، 6/128 و 6/256 گیگابایت عنوان شده است.

این دو میان رده جدید، همان زبان طراحی همیشگی را حفظ خواهند کرد؛ بدون برآمدگی یکپارچه دوربین و فقط با حلقه‌های مجزا به‌ازای هر لنز!

اما افشاگری جدید از وجود سه رنگ مشترک سبز روشن، بنفش و مشکی خبر می‌دهد. رنگ چهارم در این دو مدل، متفاوت است؛ سفید برای گلکسی ای ۵۴ و یک نسخه گرادیانی با تغییر رنگ در زوایای مختلف نور، برای گلکسی ای ۳۴ سامسونگ!

هر دو گوشی باید باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر آب و غبار داشته باشند. از دیگر مشخصات مدل A54 می‌توانیم به صفحه نمایش آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین‌های 2+8+50 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کنیم. در گلکسی A34 اما این ترکیب، 5+8+48 مگاپیکسلی در پشت و 13 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

انتظار می‌رود در ماه جاری میلادی، سامسونگ مراسمی را برای رونمایی از گوشی‌های جدید سری Galaxy A برگزار کند. هیچ بعید نیست که مانند پرچمداران خانواده گلکسی اس ۲۳، قیمت این گوشی‌ها هم دست‌کم در اروپا، با افزایش مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات کلیدی گلکسی A54 و A34 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر